לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

דרישות חברות הביטוח

עוז כספות ייתנו לכם מענה מלא לכל דרישות חברות הביטוח

בשנים האחרונות גל ההתפרצויות לבתים פרטיים ובתי עסק נמצא בעלייה. על מנת להגן על הרכוש, אנשים רבים בוחרים לבטח את היקר להם, בין אם מזומנים, תכשיטים, חפצי אומנות וכו', ע"י ביטוח תכולה. אם ובעבר הספיקה כספת קטנה מפח דק, המשווקת בדר"כ ע"י רשתות הכל בו ועשה זאת בעצמך, שכן היום חברות הביטוח דורשות הרבה יותר, על פי קריטריונים מסויימים.

דבר ראשון יש לשאול את סוכן הביטוח/ חברת הביטוח מהם התנאים לביטוח, יש להעריך במדוייק ככל הניתן את הערך הכספי העתיד להימצא בבית. לפי כן דורשות חברות הביטוח את סוג הכספת, בנוסף בפוליסה מופיעה דרישת הביטוח לגבי אופן הקיבוע, בדר"כ ע"י 4 ברגי ג'מבו לקיר/ריצפת בטון, אם כן יש לוודא שאכן יש קיר או ריצפת בטון בנמצא, אם לא, יש להיערך בהתאם ע"י יציקת בטון.

לבסוף והעיקר, סוג הכספת, משקלה, סוג נעילה, עמידה בתקן, עובי דפנות ודלת וכו', אלו הן דרישות הביטוח, כיום רוב חברות הביטוח דורשות באופן סטנרדטי כספת במשקל מעל 50 ק"ג, בעלת עובי גוף 5 מ"מ ועובי דלת 10 מ"מ, ישנן סוגי נעילות שונות לכספות עליהן יש להקפיד.

  • נעילת מפתח תיבת דואר (נפוץ בכספות סיניות פשוטות מהדור הישן – רשתות הכל בו ועשה זאת בעצמך).
  • נעילת מפתח כספת ( מפתח שאינו ניתן לשכפול בכל חנות מנעולים, כפול שיניים, קשה להעתקה).
  • נעילת מערכת דיגיטלית ( נעילה ע"י קוד, כרטיס מגנטי, או נעילה ביומטרית)
  • נעילת מערכת מכנית ( קומבינציה, סיבוב חוגה מספר פעמים לפתיחה)
  • וכמו כן כספות במשקלים גבוהים, העומדות בתקן C1 , בעלות 2 שכבות פלדה וביניהן בטון יצוק, כספות אלו עומדות בתקנים המחמירים ביותר, קושי פריצה גבוה ביותר, מלכודות זכוכית ופלדה מנגן בדלת הכספת נגד קידוח ועוד.
  • אם כן קיים קו מנחה לגבי דרישות חברות הביטוח, אך עם זאת לכל חברת ביטוח הדרישות שלה. בעוז כספות נמצאים בקשר עם כל חברות הביטוח ע"י מספר סוכני ביטוח מגוונים, נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות לגבי דרישות הביטוח!

בטבלה הבאה ניתן לראות לדוגמה את דרישות אליהו חברה לביטוח:

רמת מיגון פירוט דרישת הכספת חלופות
רמה 1 כספת מבוטנת לקיר או לחילופין מעוגנת לרצפה ולקיר באמצעות 4 ברגי ג'מבו. מפתח הכספת לא יושאר בדירה בלתי מאוישת. לחילופין, הכספת ננעלת באמצעות מנגנון דיגיטלי.  
רמה 2 שתי כספות מבוטנות לקיר או מעוגנות לרצפה ולקיר באמצעות 4 ברגי שג'מבו (כל אחת). מפתחות הכספות לא יושארו בדירה בלתי מאוישת. לחילופין, הכספות ננעלות באמצעות מנגנונים דיגיטלים. רמה 3
רמה 3 מותנה בזאת, כי כיסוי התכשיטים שאינם נמצאים בענידה בפני סיכוני פריצה, שוד וגניבה, כפוף להמצאם ב: רמה 4
אופציה א'

כספת פלדה ,בעובי דופן 5 מ"מ ועובי דלת 10 מ"מ נעולה במנעול כספת ו/או מנעול צירופים,מבוטנת בקיר או מעוגנת לרצפה ולקיר באמצעות 4 בירגי ג'מבו,הכספת תכלול גלאי משולב -חום,פתיחה וזעזועים.

הגלאי יהיה מחובר למערכת האזעקה שבדירה/בית. מפתח הכספת לא יושאר בדירה בלתי מאוישת.

 
לחילופין
אופציה ב'

כספת חיצונית עפ"י המפרט הנקוב מעלה, אולם דפנותיה פלדה כפולה ובטון ביניהן בעובי כולל של 50 מ"מ לפחות ומעוגנת לרצפת בטון, מתחת למרצפות, באמצעות 4 ברגי פלדה בקוטר 10 מ"מ.

הכספת תכלול גלאי משולב -חום,פתיחה וזעזועים. הגלאי יהיה מחובר למערכת האזעקה שבדירה/בית. מפתח הכספת לא יושאר בדירה בלתי מאוישת

 
רמה 4 בכספת פלדה העומדת ברמת מיגון 1 C (עפ"י הדרוג במפרטי משטרת ישראל). הכספת תחובר למערכת האזעקה שבדירה/בית עם גלאי חום, פתיחה וזעזוע. מפתח הכספת לא יושאר בדירה בלתי מאוישת.

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל