לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

ייעוץ וליווי

ייעוץ וליווי ברכישת כספת עם המומחים של עוז כספות

אקדים ואומר ייעוץ וליווי ברכישת כספת לפני רכישת כספת הוא אינדיווידואלי מאוד, משתנה מאדם לאדם, ע"פ צורך, תנאי שטח, וסכום ההשקעה הכולל. את הייעוץ הטוב ביותר עדיף לקבל בטלפון תוך כדי שיחה עם אחד מנציגנו, או בפגישה פרונטאלית בבית/עסק הלקוח, ומכיוון והייעוץ אינו כרוך בתשלום ואינו דורש הזדהות מלאה או השארת פרטים, אמליץ ליצור קשר עמנו.

הנה מספר גורמים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת כספת:

א. צורך – לשם מה מיודעת הכספת, האם למספר מצומצם של תכשיטים, האם לכסף מזומן בשווי גבוה מאוד, האם לכלי נשק כספת לאקדח?, האם למסמכים – כספת ביתית או כספת למשרד? ישנו מגוון רחב מאוד של כספות, לכל צורך יש סוג כספת משלו, והשקעה כספית בהתאם, לא אקנה כספת בעלות של 3000 ₪ ומעלה על מנת לשמור תכשיטים בשווי 10,000 ₪….

ב. דרישות חברת הביטוח – במידה ובחרת לעשות ביטוח לתכולת הכספת, או הנך מחפש לרכוש כספת בעקבות דרישת הביטוח, יש לקחת בחשבון את דרישות חברת הביטוח, כל חברת ביטוח דורשת דברים שונים ועל כך ניתן לקרוא בהרחבה במאמר "דרישות חברות הביטוח" , באופן כללי הדרישות הממוצעות לכספת ביתית לסכום של עד 50,000 ₪, הינו כספת מעל 50 ק"ג , גוף 5 מ"מ ודלת 10 מ"מ, מקובעת לקיר או לרצפת בטון בעזרת 4 ברגי ג'מבו.

ג. סוג ומיקום ההתקנה – ישנם שני סוגי התקנה כלליים של כספות, התקנה בעזרת ברגים לקיר או ריצפה, כלומר כספת חיצונית אשר מונחת בסמוך לקיר, או על ריצפה ומקובעת אליהם ע"י ברגים, וסוג שני הינו כספת קיר, אלו הן כספות מיוחדות שמגיעות בגדלים קטנים בהרבה מכספות חיצוניות כאשר העומק המקסימלי שלהן הינו 16 ס"מ, על מנת שיהיה ניתן לצקת אותן לתוך קיר בלוקים חיצוני, ניתן לקרוא לעומק על התקנות תחת הקטגוריה הנדרשת.

וכלל ראשון לכספת, הסתרה! המיקום צריך להיות מוסתר, מכיוון וכל כספת ניתנת לפריצה בזמן מסוים, אם הכספת לא נמצאה ע"י הפורץ 100% הגנה.

אחד השלבים העיקריים והחשוב ביותר ללקוח המעוניין לרכוש כספת הוא ייעוץ והתאמה אישית שכן הלבטים הם רבים:

סוג הכספת: ביתית, משרדית, חסינת אש, מדיה מגנטית, כבדה ומאובטחת נגד פריצה, סוג נעילה וכו'. סוג התקנה: חיצונית, קיר, תלויה, מוסתרת, בתוך ארון או רהיט וכו'. מיקום ההתקנה: האם חדר שינה או חדר ארונות הוא המקום הטוב ביותר? איך ממטבים את המיקום במשרד עד לכדי נוחות מרבית ושימוש שוטף, ועוד היבטים רבים…

מחיר הוגן: היכרות עם כל סוגי הכספות והיבואנים, המלצה על סוג הכספת בהתאם לתקציב הלקוח. עמידה בדרישות הביטוח: מהו תקן C1? מהו המשקל המינימלי לכספת ביתית? בעזרת כמה ברגים ומאיזה סוג ניתן לקבע?

הובלה וקשיים בדרך

מהי דרך ההובלה הטובה ביותר? באיזה סוג עגלה? איך לשמור על משטחים רגישים? איך להתגבר על מדרגות והגבהה? על כל זאת ועוד ביכולתנו לייעץ ונשמח לעמוד לרשות הלקוח בכל שאלה ובכל רגע, הייעוץ ניתן על רקע עבודה מעל ל-13 שנים בתחום הכספות, התמודדות עם כל קושי אפשרי ופיתוח שיטות עבודה מתוחכמות ויעילות, היכרות עם מגוון רחב של סוגי כספות ודגמים רבים, עבודה משוטפת עם מיטב סוכני הביטוח והחברות הגדולות.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל