לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספות לארון קודש

תכולת ארון הקודש בעלת ערך רב מבחינה כספית ורגשית, אנו מחויבים לספק לספרי הקודש שמאוחסנים בארון הגנה מקסימלית. ארון קודש כספת הכרחי בכל בית כנסת או מוסד דתי אחר שמחזיק באופן קבוע או זמני ספרי קודש. על ארון לכספת מספק הגנה מפני פריצות, נזקי אש ונזקי מים. אל תמתינו אפילו יום אחד נוסף, מחר יכול להיות מאוחר מדי להגנה על ספרי הקודש שלכם. חברת עוז כספות מלווה בתי כנסת בכל רחבי הארץ בהתקנת ארונות קודש כספת מכל הסוגים, חייגו לשירות מקצועי, אדיב, מהיר ואמין.

מה מאפיין ארון קודש כספת?

דגמים של ארון קודש הם למעשה כספת גדולה שממלאת תפקיד של ארון. על הדפנות של הארון להיות עבות ועשויות פלדה חזקה. הדלת של ארון הכספת תהיה עבה ועמידה, ההמלצה היא על עובי של 10 מ"מ לפחות. הנעילה תכלול לפחות 2 מנגנונים עם העדפה לשילוב של מנעול יחד עם קומבינציה. אתם בוחרים את גודל הארון, אפשרויות הסגירה, שיטת הנעילה, העיצוב. הארון מאחסן פריטי נייר עדינים שדורשים התקנה דלתות חסינות אש. חשוב לציין שאפשר להתקין בחלק החיצוני של כספת הארון לוחות עץ מעוצבים למראה דקורטיבי יותר. אתם בוחרים היכן להציב את כספת ארון הקודש בבית הכנסת או בכל חלל אחר.

מתי נמליץ על כספות לארונות קודש?

הגנה על ספרי תורה ותשמישי קודש היא אחד התפקידים העיקריים של בית הכנסת. יש לתכולת ארון הקודש ערך כספי רב וגם ערך סנטימנטלי. אין תחליף לספרי קודש עתיקים שמלווים את הקהילה במשך מאות שנים. שווי של ספר תורה נע בין עשרות אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים. לצערנו, קיימת תופעה מכוערת של גניבת ספרי קודש, הגנבים פורצים אל בתי כנסת בכל רחבי הארץ והעולם במטרה לגנוב את תכולת ארון הקודש. תהיו אתם חכמים יותר ותגנו על ספרי הקודש ותשמישי הקדושה היקרים, ההשקעה ארון כספת היא השקעה נבונה לטווח ארוך. מעוניינים להתקין כספת ארון אצלכם בבית הכנסת, בבית או בבית העסק? צרו קשר עם חברת עוז כספות ותקבלו הסברים מפורטים אודות ההתקנה, הדגמים ומועד האספקה.

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל