לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

איך כספות שינו את עולם האבטחה

איך כספות שינו את עולם האבטחה ועולם המיגון לבתים ועסקים

אין ספק כי כספות שינו פלאים את עולם האבטחה. בעוד שבעבר היה עלינו לשאת עלינו את החפצים היקרים לנו, או לחילופין לאחסן אותם במקום בו איש לא ימצא אותם, הרי שהיום ניתן לאחסן פריטים אלו בכספת בבנק, ואף בכספת ביתית המותקנת בביתנו. היום הדרישה בשוק לרוב היא כספת חסינת אש שהיא בעצם גם נותנת פתרון למים כך שאנו מוגנים ובטוחים שכל מה שנכניס לכספת אכן מוגן מפורצים ופגעי טבע.

להלן מידע חשוב על כספות

מהי כספת?

כספת הינה מעין כלי קיבול מאובטח, בתוכו ניתן לשמור חפצים, מסמכים, כסף ופריטים יקרי ערך נוספים. הכספת בנויה לרוב בצורה מלבנית וחלולה מבפנים, כאשר אחד מצדדיה משמש כמעין "דלת", אותה ניתן לפתוח ובאמצעותה ניתן להכניס ולהוציא חפצים. לרוב, בנויה הכספת ממתכת יצוקה כלשהי.

מנעול הכספת

לכספות מגוון של מנעולים:

  • מנעול צילינדר – מדובר במנעול מכני, פשוט, הנפתח וננעל באמצעות מפתח.
  • מנעול דיגיטלי – מנעול שלצורך נעילתו ופתיחתו יש להקיש קוד, הנקבע מראש על ידי בעל הכספת. מספר הספרות שבקוד המנעול משתנה בהתאם לגודלה ומידת התחכום של הכספת. ככל שמכיל הקוד מספר ספרות רב יותר – כך הוא קשה יותר לפריצה. לרוב, מכיל הקוד בין 4 ל- 10 ספרות.
  • מנעול ביומטרי – מנעול הפותח ונועל את הכספת באמצעות טביעת האצבע של בעל הכספת. כספת ביומטרית – מדובר ב"מילה האחרונה" בתחום זה. מנעול זה הינו יעיל במיוחד, היות וטביעת האצבע משתנה מאדם לאדם, ולא קיימים שני אנשים בעולם בעלי טביעת אצבע זהה.
  • מנעול קומבינציה – גם זהו מנעול הבנוי על קוד מסוים. על מנת לפתוח אותו, יש לסובב את החוגה הקיימת במנעול זה מספר סיבובים מדויקים – לרוב, כשלושה או ארבעה סיבובים – עד אשר אנו מגיעים לקומבינציית המספרים שנבחרה מראש.

על מה חשוב להקפיד בעת רכישת כספת?

בעת רכישת הכספת, קיימים גורמים רבים אותם עלינו לקחת בחשבון, כאשר העיקריים שמביניהם הם המנעול והמקום בו תהיה הכספת. ככל שנעילת הכספת תהיה מתוחכמת יותר, כך גם יהיה קשה יותר לפרוץ אותה. ככל שהכספת תהיה במקום מוסתר וחבוי יותר – כך יהיה קשה יותר למצוא אותה. לעניין זה, קיימות כספות פנימיות וחיצוניות. כספת פנימית הינה כספת המוטמעת בתוך קיר הבית, ואילו כספת חיצונית הינה כספת המקובעת לקיר באמצעות חומר חזק כלשהו.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל