לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

ארון קודש כספת

 על מנת להגן על ספר הקודש, ניתן להתקין בתוך ארון קודש כספת פנימית שתשמור עליו מפני פגיעות חיצוניות, ניסיונות גניבה, פריצות או חילול ספרי הקודש חלילה. בדרך כלל, ארונות הקודש עצמם עשויים עץ שאינו מגן על הפריט הכל כך חשוב שבתוכם, וטעות אחת קטנה עלולה להביל להשמדתם של תשמישי הקדושה – לא אם קיימת בידיכם כספת שתגן עליהם! 

 

ארון קודש כספת מקצועית וייחודית

אם בחרתם להתקין בתוך ארון קודש כספת פנימית, עליכם לדעת שיש מספר דגשים לפיהם יש לפעול על מנת להתאים את הכספת לצרכים הבאים:

  • מנגנון הנעילה של הכספת – בדרך כלל בכספות המיועדות לכך, קיימים מנגנוני נעילה מכניים המאפשרים פתיחה וסגירה של הכספת גם בשבתות וחגים ללא חילול השבת.
  • גודל הכספת – כפי שארונות קדושה מיוצרים בגדלים שונים, כך גם הכספות המכילות אותם מיוצרות בגדלים המתאימים לכל ספר קודש באשר הוא.
  • הגנות – כספות המיועדות לתשמישי הקדושה היקרים לכל כך הרבה אנשים, יתאפיינו במנגנוני הגנה מפני אש, מים, לחות, ופגיעות חיצוניות.
  • אישורים מיוחדים – בדומה לכל נושא אחר הקשור לבית הכנסת, גם הכספות כולן נבדקות על ידי גורמים המוסמכים לכך, וכן בידי רבנים.

 

כספות תוצרת ישראל מהמתקדמות והמובילות בתחום רק אצל עוז כספות בע"מ

כספת חסינת אש לארונות הקודש בבתי הכנסת יבטיחו שקט נפשי לכל הנוגעים בדבר, והגנה מלאה לתשמישי הקדושה היקרים לליבם. חברת עוז כספות בע"מ וותיקה בתחום הכספות בארץ, ומעניקה ללקוחותיה בנוסף שירותי ייעוץ, הובלת והתקנת כספות חינמיים. חס וחלילה במקרים של ניסיונות פריצה, יספקו גם שירותי תיקונים במידה והכספת ניזוקה. זה הזמן לשים סוף לפחדים ולהעניק לארון הקודש שברשותכם רשת הגנה מקצועית ואיכותית, רק בעזרת שירותיהם האדיבים והמקצועיים של עוז כספות בע"מ!

מידע נוסף בנושא

כספת לארון קודש

כאשר מדובר בפריט הכי קדוש בבית הכנסת – ארון קודש כספת הוא דבר הכרחי ביותר במקום. ספר התורה היקר לנו מכל אשר נכתב אות אחר אות ביראת קודש על ידי סופרי הסת"מ. התורה הקדושה ליוותה, מלווה ותמשיך ללוות את העם היהודי מאז קיבל משה רבנו את לוחות הברית ומשמשת כבסיס לכל דרכנו. מלבד קדושתו של הספר, ספרי תורה הם פריטים מאד יקרים, שווים נאמד בעשרות, אם לא מאות אלפי שקלים ואף יותר וכפועל יוצא, מן הסתם נרצה לשמור עליהם מכל משמר בעזרת כספות ויפה שעה אחת קודם.

ארון קודש כספת – חשוב שתדעו

 בכל בית כנסת מוחזקים בו זמנית בין שלושה לעשרה ספרי קודש. ארון קודש כספת הוא זה שאמון לשמור על הכספות מכל משמר. בשל החומרים העדינים כגון הפרוכת והקלף עליו כתוב הספר הכספת אשר אנו נרצה להשתמש בה היא כספת חסינת אש. מלבד אש כספת זו מגנה גם מפני רטיבות ולחות ובעצם מגנה לאורך זמן רב על ספרי התורה. את הכספת נתקין בעומקו של ארון הקודש וניתן יהיה להתאים אותה בצבעים, גוונים וקישוטים בהתאם לעיצוב של בית הכנסת וכמו כן, הדבר החשוב ביותר הוא שכספות אלו מגיעות עם מנגנון שבת אשר פותח וסוגר את הכספת באופן אוטומטי כך שאין חילול חס וחלילה של השבת הקדושה.

עושים עבודת קודש

בין אם אתם לפני תהליך של בניית בית כנסת קהילתי או בין אם אתם שוקלים לשפץ הדבר החשוב ביותר יהיה תכנון נכון של בחירה נכונה של ארון קודש כספת ותכנון על מיקום אסטרטגי בו הוא יונח. את העבודה הזאת משאירים רק למומחים המובילים בתחום עליהם נסמוך בעיניים עצומות שיתקינו לנו כספת איכותית ביותר אשר תשמור על ספרי התורה הקדושים והיקרים לנו מכל משמר. אנחנו בחברת 'עוז כספות' יודעים כמה רגיש וקדוש הנושא ולכן את הכספות שלנו אנו מייצרים עם מחשבה רבה ומכינים אותן לכל תרחיש. החברה מובילה את תחום יצור הכספות, פיתוח והרכבות מיוחדות. המומחים שלנו מבצעים עבודה שקטה, מקצועית וזריזה מבלי להשאיר אחריהם אפילו גרגר אחד של אבק. פנו אלינו לשיחת או פגישת ייעוץ ללא עלות וביחד נצא אל המשימה הקדושה.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל