לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

למה צריך כספת

למה צריך כספת לבית או לעסק? כדי להגן על היקר לכם!

בעבר היה נהוג לאחסן חפצים יקרים, כגון תכשיטים, כלי בית בעלי ערך, חפצי ירושה וכו' בכספת בנקאית, שירות שהיה עולה כ-1500 ₪ בשנה ולעיתים אף מגיע לסכום של 2500 ₪ בשנה, השירות היה לא יעיל, מכיוון ואדם שאחסן מזומנים ונזקק להם באופן פתאומי, היה צריך לקוות שהבנק פתוח ולהטריח עצמו בנסיעה לבנק, או בעל תכשיטים שמעוניינ/ת לענוד את התכשיטים מספר פעמים בשבוע בין אם פעמיים בלבד בשבוע, נזקק לגשת לבנק על מנת להוציאם ולשוב ולהפקידם בתוך כספת קטנה בביתם, עוד נתגלה עם הזמן שלעיתים בחוזה בין האדם המפקיד לבנק אין אחריות של הבנק לתכולה, ומספר לא מצומצם של פריצות לבנקים וגניבות של כספות קרו והותירו אנשים ללא חפציהם היקרים להם בעלי ערך כלכלי, או בעלי ערך סנטימנטלי. 

למה צריך כספת

עקב כך, צצו הכספות הביתיות, רובן הגדול של הכספות הביתיות הראשונות היו מבוססות על כספות בתי המלון, שהינן כספות פשוטות, זולות מאוד לייצור, ללא תקן, ולא עמידות כלל בפני פריצה. עד היום ניתן למצוא כספת למשרד או כספת ביתית תוצרת סין בעיקר, פשוטות מאוד, זולות וללא תקן ועמידות, הנמכרות בעיקר ע"י רשתות "הכל לבית" הגדולות, וחנויות המתמחות במנעולים ודלתות אך מוכרות גם כספות, עם תדירות גוברת של פריצות וגניבות בבתים פרטיים, הופיעו ביטוחי הכספים של חברות הביטוח הגדולות, לאחר מחקרים מצד חברות הביטוח הושמו הממצאים ונכתבו דרישות חברות הביטוח עליהם נדרש המבטח לענות בהיותו רוכש ביטוח כספי/ תכשיטים. בעקבות אותם דרישות ולקחים שהופקו מהתפרצויות לבתים פרטיים, החל ייצור כספות איכותיות, אמינות, חזקות ובעלי תקן על פי ייעוד, המאפשרות לך לישון בשקט.

אז למה צריך כספת?

הצורך בכספת הינו נפוץ מאוד וממשי כיום, בין אם ברצונך לאחסן חפצים אישיים יקרים ללב, בין אם כספים מזומנים, ובין אם תכשיטים או מסמכים חשובים, ועל מנת לאחסן נשקים כחוק! ישנו הצורך בכספת שתגן על היקר לך!

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל