לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

מדריך – מה בודקים לפני שקונים כספת?

לכל מטרה שהיא, כשאתם קונים כספת יש שאלה אחת שאתם רוצים לענות עליה לפני שאתם בוחרים מוצר- מה בודקים לפני שקונים כספת? הקנייה של כספת ביתית או כספת למשרד, אמורה להיות כזו שתענה על הדרישות האישיות שלכם, ולכן לכל לקוח יש תשובה שונה לשאלה הזו. בדיקה מעמיקה של המפרט והתאמה לצרכים ייעודיים יכולה לשרת אתכם לעוד שנים רבות- המוצר יהיה מושלם ואתם תוכלו לקבל שקט נפשי בכל הנוגע לתכולת הכספת שלכם. כדי למצוא את הבחירה המתאימה ביותר, ניתן להיוועץ באיש מקצוע שלו יש את כל הידע המתאים והוא יכול לעזור לכם להחליט. חברת עוז כספות מלווה רוכשים ומציעה שירותי ייעוץ בתחום הכספות.

 

מדריך – מה בודקים לפני שקונים כספת? קראו את 6 הטיפים הבאים:

בבואכם לקנות את הכספת החדשה שלכם, חשוב לבחון את ההיצע מנקודת מבט ביקורתית. מה מתאים לצרכים שלי, ואיך הכספת יכולה לשרת אותי. לכן, בעת הרכישה חשוב לשים לב לנקודות הבאות:

  1. מטרה – מי עתיד להשתמש בכספת – האם היא מיועדת לשימוש משרדי, ביתי או אישי?
  2. מיקום – האם מדובר בכספת שצריכה להיות ניידת, מקובעת לקיר או מוסתרת?
  3. גודל – מה צריך להיכנס לתוך הכספת? בדרך כלל רוכשים מיכל גדול מעט יותר מהחפצים שהוא עתיד להכיל.
  4. משקל – אם מדובר בכספת ניידת, יש משמעות למשקל שלה.
  5. מנגנון – איזה מנגנון נעילה הכי יתאים לצרכי הלקוח – מפתח, קודן או אולי טביעת אצבע?
  6. מחיר – מה העלות שאתם מעוניינים להשקיע ברכישת הכספת?

 

רכישה אחראית

העסק שלכם עולה לשלב הבא, ואתם מחפשים דרך להגן על המידע החשוב שלכם? בעלי חפצי יוקרה שאתם רוצים להגן מפני פריצות? מבינים שאתם חייבים כספת אבל לא יודעים להחליט איזו? מעולה, הגעתם למקום המתאים. אנשי המקצוע של חברת עוז כספות עוסקים בתחום כבר חמישים שנים, ומייצרים כספות כבדות בתקן איכות גבוה. אנו מציעים שירות מקצועי ואחראי ללקוחות שלנו – תוך הבנה של הצרכים שלהם ומציאה המוצר המתאים ביותר להם. חשוב לנו שאתם, הלקוחות שלנו תוכלו להשתמש בכספת בעתיד.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל