לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

מרכז שירות כספות ארצי

מתלבטים האם לרכוש כספת לבית או לעסק? חוששים שהכספת תהווה מוקד משיכה לפורצים? כספות הן אמצעי מקובל ויעיל לאבטחת הרכוש שלכם. בתוך הכספת נהוג לשמור תכשיטים, כסף, מסמכים, חפצי ערך. בהתאם לצורך אפשר יהיה להתקין כספת גדולה, כספת קטנה, כספת אחת, מספר כספות. המיקום של הכספת נבחר בחוכמה במטרה להחביא אותה ובו זמנית גם לעגן אותה אל קיר בטון. הכספות של חברת עוז כספות עשויות מתכת יצוקה, כוללות דלת ייעודית עם מנגנון נעילה חזק ומותקנות תוך קיבוע למבנה. הצוות המקצועי של חברת עוז מקפיד להתאים לכל לקוח את הכספת שמתאימה לו, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שבחרתם נכון בכספת חזקה ועמידה.

התקנת כספות בהנחיית חברת הביטוח

אם תבקשו לבטח תכשיטים או חפצי ערך סביר שתתבקשו להתקין כספת. חברות הביטוח דורשות התקנת של הכספת במטרה להפחית את הסיכון שהן מקבלות על עצמן. התקנת כספת איכותית ועמידה במיוחד עשויה להוזיל את תעריף הביטוח או להוות תנאי סף להצטרפות. חשוב להדגיש שלא כל כספת תואמת את הדרישות של חברות הביטוח. הביטוח יאושר רק כאשר חברת הביטוח תהיה בטוחה שהתקנתם מערך אבטחה מרבי שמסוגל לצמצם את הסיכון לגניבה. אתם מחויבים בהתקנת איכותיות באמצעות חברות אמינות ומקצועיות מהטובות בארץ.

רכישת כספת כולל התקנה

קיימים כמה סוגים של כספת כאשר חלק מהדגמים מקובעים לבטון בעוד אחרים מקובעים לקיר או לקרקע. קיבוע של הכספת הכרחי למניעת מצב אבסורד בו הפורצים מסתלקים מהמקום עם הכספת בשלמותה. רק רכישת אל מול חברה שמתמחה בתחום מבטיחה לכם מחיר אחד שכולל גם את הכספת וגם את ההתקנה. ללא התקנה מקצועית גם הכספת היקרה והחדישה ביותר אינה מספקת הגנה. על הצוות המקצועי שמבצע את ההתקנה להיות מנוסה, מקצועי, בעל ידע רב ומצויד בכלים הדרושים.

מה ההבדל בין כספת לבית לבין כספת לעסק?

דגמים ייעודיים של כספת לשימוש ביתי יהיו קטנים יותר בהשוואה אל דגמים שמיועדים לשימוש עסקי. נבחר את גודל הכספת וסוגה על פי כמות התכולה וגודל הפריטים. חברת עוזמשווקת, מייצרת ומתקינה כספות בעבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, צרו קשר לתיאום פגישת התייעצות.

 

 

 

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל