לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

מתי תידרש לכם השכרת כספת ביתית?

כספת ביתית היא מאותם דברים, שעד לא מזמן לא חשנו בחסרונם, אולם מאז שהכנסנו אותם לחיינו, הם השתפרו לאין ערוך. אולי מצחיק להסתכל על העניין ככה, אבל, עובדתית, לכל אחד מאיתנו והוא אינו חייב לגור בווילה או להיות עשיר מופלג, ישנם לא מעט חפצים ומסמכים, שגם אם ערכם בכסף אינו רב, הערך הרגשי שלהם עשוי להיות גבוה מאד. למשל, כתובה, טבעת נישואין שלחצה, ממחטה רקומה שהייתה של סבתא שנפטרה, ועוד לא מעט פריטים וחפצים, שאובדנם עלול להסב לנו צער רב.

מהצד השני של הסיבות לרכישת כספת ביתית, נוכל למצוא את חפצי הערך, את אותם דברים שערכם הכספי גבוה, או, לחילופין, אותם מסמכים 

 

או חפצים שאסור שיגיעו לידיים ולפעמים, גם לעיניים זרות – כדוגמת כלי נשק, מכתבי אהבה, תעודות ואישורים רשמיים שונים וכן הלאה. ניסיונה של חברת עוז כספות מאפשר לכם למצוא את הכספת הביתית המתאימה לצרכיכם, או, לחילופין, השכרת כספת נקודתית לאירועים או למקרים בהם נדרשת לכם אחת כזו.

 

בניגוד לרכישת כספת ביתית, השכרת כספת לרוב אינה מיועדת לתקופות ארוכות. במרבית המקרים, היא מגיעה על מנת לתת מענה יעיל, אמין ונקודתי לאירוע משמח ספציפי שבו מצטבר כסף רב ממכירת הכרטיסים למשל – ימי עיון וכנסים או מהמתנות שמקבלים חתני וכלות האירוע כמו בחתונה, ברית מילה או בר מצווה. מקרה נוסף שבו השכרת כספת יכולה לספק מענה לצורך, הוא העברה של חפצי ערך, תכשיטים וכד', ממקום אחד למשנהו, בין כספת קבועה אחת לאחרת.

 

מעוניינים לרכוש או לשכור כספת?

אל תעשו זאת לפני שתתייעצו עם אחד מאנשי המקצוע המומחים של חברת עוז כספות. שכן, ניסיונה המקצועי של החברה הופך אותה לאחת מהחברות המובילות בתחום בישראל ומאפשר לה לייעץ ולסייע לכם בכל שאלה הנוגעת לכספות.

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל