לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

פריצת הכספת ללא נזק

במקרה חירום, פריצת כספת ביתית או כספת משרדית ללא נזק היא אחר הפרמטרים הכי חשובים שכל פורץ מנוסה חייב לעמוד בהם. אתם בוודאי יכולים לדמיין את התרחיש המעצבן שבו הכספת שלכם לא מגיבה לניסיון לפתוח אותה בדרכי נועם, ואין ברירה אלא להזמין איש מקצוע במהירות. נכון, הזמן דוחק ואתם ממש רוצים להמשיך את היום, והמדריכים המצולמים ברשת נראים לכם אמינים מספיק. אבל רגע לפני שאתם הופכים לתוכנית עשו זאת בעצמכם – קחו בחשבון שפריצה לא מקצועית עלולה להוציא את הכספת שלכם מכלל שימוש ולהותיר אתכם ללא הגנה. חברת עוז כספות מובילה את שוק הכספות בחמישים השנים האחרונות ומציבה סטנדרט מקצועי ואמין.

 

פריצת הכספת ללא נזק – מה צריך לעשות?

איש המקצוע כבר בדרך ואתם לא בטוחים שאתם מבינים מה זהה אומר לפרות כספת בלי נזק. כדי שתוכלו לעקוב אחרי הפורץ ולוודא שהוא עושה עבודה מקצועית, הכנו לכם רשימה של שיטות פריצה שלא משאירות מקום לספק:

  1. פורץ מקצועי יכול לפתוח את דלת המיכל מבלי לעשות שימוש בעזרים חיצוניים או להפעיל כוח. מדובר בשיטה שנקראת פריצה שקטה – והיא מתאימה לכספות קטנות בעלות מנגנוני אבטחה פשוטים יותר.
  2. במקרה של מוצרים מורכבים יותר, ניתן להשתמש במברג או בכלי עבודה אחרים כדי לשחרר את נעילת המנגנון.
  3. כספות למטרות מקצועיות, או כספות משוכללות וגדולות במיוחד, דורשות עבודה מורכבת יותר במעבדה, שכוללת שיטות פריצה מתוחכמות.

 

שומרים על הכספת שלכם שלמה

אם כבר לפרוץ את הכספת, תוודאו שאתם יכולים להחזיר אותה לכשירות בהקדם. פריצה אלימה היא פריצה שלא מותירה לבעלים ברירה אלא לרכוש כספת חדשה. אם יש דרכים אחרות לטפל בסיטואציה כזו, ולהשאיר את המיכל בשלמותו, חבל על המאמץ וכל ההוצאה הכספית.

בחברת עוז כספות, הפועלת כבר 50 שנים בשוק הכספות בישראל, יש שירותי פריצה מתקדמים לכל סוג מנגנון וכספת. הצוות שלנו בודק את כספת ומבין מה הבעיה במקרה הפרטי שלכם, ורק אחר כך מחליט על תוכנית פעולה. לפרטים נוספים צרו קשר עם צוות החברה.

פריצת הכספת ללא נזק

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל