לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

קניית כספת משומשת

זה הזמן לספק לרכוש היקר שלכם את ההגנה המקסימלית. עם כספת אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהחפצים היקרים שלכם מוגנים מפני גניבות, נזקי מים ונזקי אש. כספות משומשות מסוגלות למלא את תפקידן בדומה לכספות חדשות, צריך רק לדעת איך לבחור נכון. אל תמהרו לוותר על הניסיון והמקצועיות של חברת עוז כספות, נחוצה לכם חברה מקצועית שתוכל לייעץ ולהכווין לבחירת הכספת הטובה ביותר למטרות שלכם.

מה ההבדל בין כספת משומשת לבין כספת חדשה?

כאשר בוחרים נכון ומתייעצים עם אנשי מקצוע ההבדל העיקרי בין כספות שהשתמשו בהם לבין כספות חדשות הוא במחיר. כספת משומשת מסוגלת לתת מענה מדויק לשימוש ביתי ועסקי. בבחירת כספת משומשת לא תקבלו תעודת אחריות של היצרן או את הטכנולוגיה החדישה ביותר אך אין משמעות הדבר שהכספת אינה הולמת את הצרכים והציפיות שלכם.

מה אפשר לאחסן בתוך כספת?

חשוב לכם לשמור על חפצים יקרי ערך, תכשיטים, מסמכים או כסף מזומן? כספות במצב כמו חדש יחזקו את תחושת הביטחון שלכם. כספת היא המקום הנכון לאחסון של דברי ערך כולל פריטים בעלי ערך סנטימנטלי. פרט להגנה מפני גניבות הכספת מספקת גם הגנה מפני נזקי אש ומים. כספת מתאימה לאחסון של ציור אלקטרוני יקר, תכשיטים יקרי ערך, מסמכים רגישים, צוואה, שטרי חוב, חוזים, כלי נשק, כסף מזומן, שטרי חוב, המחאות, ניירות ערך, מפתחות.

שימוש נכון בכספת

אם חשבתם עד היום שהדבר היחיד שמשפיע על העמידות של הכספת בפני פריצות זה מנגנון הנעילה – הגיע הזמן שתדעו שיש עוד כמה פרמטרים חשובים. המיקום של הכספת עם דגש על התקנה שכוללת עגינה לקיר בטון יהפוך את הכספת קשה יותר לפריצה. אם בחרתם כספת דיגיטלית הקפידו להחליף את הקוד הסודי מעת לעת. שימרו את כל המידע שקשור לכספת בדיסקרטיות, אין סיבה לספר לסובבים אתכם היכן ממוקמת הכספת, איזה מנגנון נעילה יש לה או מהו הקוד הסודי. את הקוד הסודי לא נרשום בהודעה גלויה ולא נטמין אותו בקרבת הכספת. להתייעצות עם איש מקצוע לקראת רכישת כספות  מכל הסוגים חייגו עכשיו אל חברת עוז כספות.

 

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל