לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

איך להפוך את הבית שלכם למוגן יותר?

עם גלי הפריצות ההולכים וגוברים בבתים פרטיים, לא ניתן לנוח על זרי הדפנה. חשוב למגן את הבית כל הניתן עוד לפני שאתם חווים אירוע פריצה. רכישה מראש של כספת ביתית יכולה למנוע מקרים מצערים ולא נעימים של גניבה ולהפוך אתכם לאנשים רגועים ובטוחים הרבה יותר. אבל כדי לעשות זאת מומלץ להיעזר בצוות מקצועי בעל ידע בתחום הכספות. כך תבטיחו שהרכישה תהיה מתאימה ואתם תהנו מביטחון לאורך שנים.

כספת לבית במיקום אסטרטגי ואידיאלי

אם יש לכם על מה להגן אתם בוודאי רוצים לשמור אותו במיקום אסטרטגי וזמין. זו מחשבה אשר מובילה בעלי נכסים רבים לרכוש כספת לבית גם אם אין להם בהכרח מיקום אידיאלי לכספת. העלייה בקניית כספות ביתיות באה לידי ביטוי לאחר שגלי פריצות שיתקו אזורים שלמים בישראל. לכל אחד מאיתנו יש חפצים שהוא רוצה לשמור לעצמו או מסמכים שאף אחד לא צריך לקבל גישה אליהם מלבדו. לכן אין שום סיבה לוותר על רכישה והתקנה של כספת לבית אשר מתאימה לצרכים שלכם ויכולה לספק ביטחון לבני הבית כולו. למידע נוסף, צרו קשר עם עוז כספות.

מדוע לרכוש כספת לבית?

בעלי בתים רבים בוחרים לרכוש כספת לבית על מנת לענות על אחד מארבעה צרכים עיקריים:

  1. הגנה – אם ברשותכם כלי נשק אישי אתם ודאי מכירים את דרישת החוק לאחסן אותו במיקום בטוח. כיום לא ניתן להתעלם מן הצורך לאחר כמה וכמה מקרי אסון בהם נפגעו אנשים מאחסון לקוי של כלי נשק. חשוב לרכוש כספת בעלת מנגנון איכותי אשר יגן על כלי הנשק במקום נסתר מן העין.
  2. אחסון – לכל אדם יש מסמכים אישיים חשובים אשר הוא לא רוצה לחשוף או להשאיר לא מוגנים. מלבד הדרכון ותעודות הזהות, גם מסמכי ירושה או הסכמים אישיים יכולים להישמר בבטחה תחת מנעול.
  3. הרתעה – הצבת כספת ביתית מאפשר ליצור הרתעה מפני גנבים. פעולת הגניבה היא פעולה מהירה מאוד ולפורצים אין אפשרות להתמהמה בחיפוש אחד כספות או דרכים לפרוץ אותן. לכן בהצבת הכספת אתם גורמים לגנב לוותר על ניסיון הגניבה ולצאת מן הבית במהירות רבה יותר.
  4. מחבוא – לעיתים אנו מחזיקים בחפצים אישיים אשר לא צריכים לראות אור יום באופן קבוע ולא ניתן לעמוד על ערכם הכספי. לכן יצירת מחבוא בתוך הבית היא פתרון אידיאלי להגנה על כל ספר משפחתי, אלבום תמונות או מתנה שקיבלתם מהיקרים לכם ביותר.

כספת ביתית הגנה על המסמכים והזיכרונות המשפחתיים

לרוב אנו רוכשים כספות יד 2 או חדשות כדי לשמור ולהגן על חפצים. אולם בפועל הכספות מגינות על כל אחד ואחת מאיתנו. המסמכים החשובים, החפצים המשפחתיים והזיכרונות שאנו מאכסנים בכספת הם חלק חשוב ביותר בחיים שלנו ואנו לא רוצים שהם יגיעו לידיים עוינות ולא בטוחות. התקנה של כספת לבית היא קלה ופשוטה, והיא מאפשרת לכם להתמודד עם כל פורץ שמעוניין לגנוב את הדברים החשובים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הכספת המתאימה לכם.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל