לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

איך נבחר את הכספת המושלמת לבית?

בימינו כספת לבית היא מצרך עם ביקוש הולך וגובר. בין אם אלו תכשיטים, כסף או מסמכים חשובים ובין אם אלו כספות אשר מאפסנות ניידים עם מידע חשוב, סלולריים ואף אקדחים לבעלי רישיון ועובדי רשויות החוק. ישנו מגוון רחב של כספות ביתיות המגיעות באיכויות שונות בהתאם לכמה משתנים כגון מנגנון הנעילה שלהן, עובי הפלדה וצורת ההתקנה. במאמר זה נכתוב בקצרה על סוגי הכספות בהן נוכל לעשות שימוש ביתי בתקווה שזה יעשה לכם קצת סדר ויעזור לכם במידה ותרצו להתקין אחת שכזאת בביתכם שלכם.

איך נבחר את הכספת?

בבואנו לבחור כספת לבית נשאל את עצמנו ראשית לאיזו מטרה תשמש אותנו הכספת. האם לאחסון מסמכים חשובים, תכשיטים וכסף, או שמא במכשירים דיגיטליים אשר ידרשו נפח גדול יותר. כמובן שבחירתנו תהיה בעיקרה תלויה בתקציב אשר יעמוד לרשותנו, עם ייעוץ של בעל מקצוע בעלי ידע וניסיון תוכלו לבחור את הכספת הבטוחה ביותר בהתאם לתקציב שתתנו לו. בנוסף, עליכם יהיה לחשוב היכן למקם את הכספת, האם שקועה בקיר, יצוקה או שמא מוברגת לקרקע? כספת פשוטה או כספת בתקן? לכל אחת מהאופציות המטרות שלה. 

  • הכספות השקועות או יצוקות בקיר יהיו בטוחות ואמינות מחד אך יחד עם זאת מאידך, תכולתן וגודלן יהיה עד גבולות עומק הקיר דבר אשר יגביל אותנו לאפסון חפצים קטנים עד בינוניים בלבד.
  • הכספות הכבדות עשויות משקל רב יבטיחו לנו שלפורצים יהיה קשה מאד עד בלתי אפשרי לעקור ולגנוב אותן.
  • הכספות בתקן יהיו הכספות האמינות והבטוחות ביותר. אלו כספות אשר עוברות בדיקות מקיפות בהן נקבע התקן שלהן. התקן יקבע למה שהן יוכלו לשמש.

כמו כן, לכספות מנגנונים שונים ברמות אבטחה שונים. כיום כבר בקושי נמצא כספות בעלות מנגנונים מכאניים בלבד, אלא כאלו המשלבות בנוסף מנגנונים אלקטרוניים או ביומטריים.

 

כספת יכול לעזור לך להתחיל לישון בשקט

עם המומחים שלנו בחברת 'עוז כספות' אנו נלווה אותך צעד אחר צעד בהבנת הצורך שלך, התאמה של כספת לבית שלך והתקנה זריזה ומקצועית ומבלי להשאיר אפילו גרגר אבק לאחר שנסיים. החברה מוכרת על ידי חברות הביטוח כחברה איכותית בעלת מוצרים אמינים ובטוחים וחרטה על דגלה את ערכי השירות, השקיפות והאמינות. נשמח לקחת חלק בתכנון השמירה על הדברים היקרים לך. אז למה אתה מחכה? המומחים שלנו מחכים על הקו.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל