לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

איך נמנע את פריצת הכספת

אחת השאלות הכי חשובות שיש ללקוחות רבים בנוגע לכספת היא איך נמנע את פריצה הכספת? כמובן שמדובר בתשובה שתלויה בהמון גורמים, ומחייבת תכנון מראש וחשיבה על מספר תרחישים. אך באופן כללי, ישנם מספר כללי אצבע שיכולים לעזור לבעלי כספות לשמור עליהן מוגנות. חברת עוז כספות מתמחה בתחום הכספות ועוזרת ללקוחותיה למקם את הכספות בצורה הבטוחה ביותר, ולהרחיב את מעגלי האבטחה מסביב לכל כספת חשובה.

 

איך נמנע את פריצה הכספת – חמישה כללי מפתח

כדי לשפר את מערך ההגנה שמספרת הכספת ניתן לפעול לפי כללי המפתח הבאים:

  1. נעילה מלאה של הכספת, ושימוש במנגנוני האבטחה הטובים ביותר שיש כיום בשוק (מנגנון ביומטרי למשל).
  2. קיבוע של הכספת למקום מוסתר בחלל החדר – למשל ברצפת החדר או בתוך ארון.
  3. הגבלת גישה לכספת – רק מי שמורשה יכול לגשת לכספת. לרוב במשרדים גדולים יש חדר כספות כבדות שרק הבכירים יכולים להיכנס אליו.
  4. אבטחה מצולמת של סביבת הכספת – מצלמות אבטחה במעגל סגור מאפשרות לוודא באופן רציף את שלמות הכספת ומי נמצא בסביבתה.
  5. עם מדובר בכספת המכילה חפצי יקרים במיוחד, או על חדר כספות עצום – ניתן להציב שומרים קבועים במתחם הכספות, מה שיכול להרתיע כל מי שרוצה לגנוב מכם את תכולה הכספת.

בעזרת הכללים האלו אפשר לשדרג את רמת ההגנה ולהרחיב את מעגלי האבטחה סביב כל כספת כדי למקסם את האפקט שלה.

 

אבטחה היא לא מילה גסה

אם אתם אנשים פרטיים שמחזיקים רכוש יקר, או בעלי עסקים שרוצים לשמור על כל מה שיקר בחברה שלכם – כספות מתוחכמות הן חובה. ייצור של כספת הוא תהליך התאמה ללקוח ואנו בחברת עוז כספות מכירים את התהליך על בוריו. החברה מחזיקה בוותק של חמישה עשורים בייצור ושיווק כספות לכל מטרה כמו כספת לאקדח ודלת חדר נשק. אנו מוצרים את הדגמים המתאימים ביותר לכל צורת עבודה ומסייעים ללקוחות לבנות את מעגל האבטחה שיתמוך באופן אידיאלי בכספת. הצוות שלנו נכון לעמוד לרשותכם החל מהשיחה הראשונה ועד להתקנת הכספת ולפעילות האבטחה השוטפת שלה.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל