לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

דלת חדר נשק

ייצור דלתות חדר נשק וביטחון לפי דרישת הלקוח ובהתאם לצרכיו

חברת עוז כספות מתמחה בבניית דלתות חדרי נשק וחדרי ביטחון. חברת עוז כספות הינה המקצוענית ביותר בשוק כיום המייצרת דלתות חדרי ביטחון, כספות כבדות ועוד. לקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים של חברת עוז כספות צרו איתנו קשר.

ישנן חברות העוסקות בכלי נשק, שעל מנת לאחסן אותם בצורה הבטוחה ביותר יקדישו חדר גדול למטרה זו בלבד. דלת משוריינת, או דלת חדר נשק הינה דלת כבדה במיוחד המאופיינת בשכבות מיגון נוספות, מנגנוני נעילה מתקדמים, ועוד. לפני שתיגשו למלאכת התקנת הדלת החדשה שלכם בעזרת חברה המתמחה בכך, רצוי לבחון את תקנות משרד הביטחון ומשרד הפנים עבור חדרים אלו, וכן עבור הדלתות. בדקו מהם מנגנוני הנעילה האפשריים, עד כמה הדלתות אטומות ומורכבות לפתיחה, – כל זאת על מנת להיות בטוחים כי הפריטים שלכם נמצאים במקום בטוח ומוגן.

 

 

עוז כספות בע"מ – ההגנה הטובה ביותר שלכם!

מלבד הדלתות הכבדות הטובות והיעילות שלנו, עוז כספות בע"מ עוסקים גם בייצור ושיווק כספות מכל הסוגים ולכל מטרה בכל חלקי הארץ. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך האתר או דרך מספר הטלפון שלנו, לקבל ייעוץ חינמי להתאמת הכספת שתענה על דרישותיכם עד להתקנתה בביתכם, במשרד, או בבית העסק. זה הזמן להתקדם לרמת המיגון הטובה ביותר, עם עוז כספות בע"מ.

 

מידע נוסף בנושא

דלת חדר נשק – הימנעות מאירועים מסכני חיים

בטיחות היא עניין בעל משקל רב בכל תחום חיים. אולם בעת שימוש בכלי נשק, הן במישור הבטחוני והן במישור הפרטי, אנו חייבים לנקוט באמצעים מתקדמים על מנת לצמצם את ההיתכנות לאירועים מסכני חיים. בשל הנחת מוצא זו, על אדם אשר מחזיק בנשק באופן קבוע חייב לפעול, הן ברמה המוסרית והן על פי החוקים והתקנות של מדינת ישראל, ולאבטח את הנשק כאשר אין בו שימוש. כך, גם בחברות גדולות אשר מחזיקות חדרי נשקים ומתקינות דלת חדר נשק ממוגנת וכבדה. תפקידה של הדלת הוא למנוע פריצה וגניבה של כלי הנשק ובשילוב עם אמצעי אבטחה שונים נמצא כי זהו פתרון יעיל לבעיה. לפרטים נוספים בנושא זה, ניתן ליצור קשר עם עוז כספות.

דלת חדר נשק – עמידות ואיטום

התקנה של דלת חדר נשק היא תוצר של דרישת החוק ואולם כל חברה בעל חדר נשק רוצה להשקיע כמיטב יכולתו על מנת למגן את חדר הנשק בצורה הטובה ביותר. לכן בעת התכנון וההקמה של דלת החדר אתם רוצים לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

  1. עמידות – דלת החדר חייבת לעמוד בלחצים גבוהים. ניסיונות פריצה עלולים לפגוע בדלת ולנסות לעוות את צורתה המקורית ולכן השימוש במתכות עמידות הוא חיוני לכם.
  2. איטום – מנגנון הנעילה של הדלת חייב להיות מנגנון מתוחכם ויעיל מאוד. רק איטום מושלם ימנע מפורצים פוטנציאליים לפגוע בדלת.
  3. שילוב אמצעים טכנולוגיים – ניתן לשלב מערכות נעילה מתקדמות כמו מערכות תביעת אצבע או להתקין מצלמות באזור הדלת. אך כדי להוציא את התכנונים לפועל אתם רוצים לבנות מערך שלם סביב דלת ההגנה וזו דורש חשיבה עמוקה יותר.
  4. אבטחה אנושית – לכל מערך אבטחה יש שכבת הגנה אנושית. מאבטחים לא תמיד יכולים להגן בצורה מושלמת על הסחורה אך הם מהווים גורם מרתיע. חשוב שלגורם האנושי תהיה גישה למנגנון הנעילה של הדלת ושהם יוכלו לתפקד בקלות ובמהירות במקרה של ניסיון פריצה.

התקנת דלת חדר נשק – מקום ראשון בחשיבות

נשק הוא לא כלי משחק, אלא כלי מסכן חיים. אם חדר הנשקים שלכם לא יהיה מאובטח בצורה ראויה, תכולתו עלולה ליפול לידיים של גורמים מסוכנים ולהפוך לפיון במשחק כלי נשק מסוכן. החוק בישראל מנסה לעשות הכול בכדי למנוע גניבות נשקים ובכלל זה גם להגדיר מהן צורות האחסון הראויות לכלי נשק. בהתקנה מתאימה של דלת חדר נשק אתם לא רק מגינים על הסחורות שלכם, אלא גם שומרים על חיי אזרחים רבים.

דלת חדר נשק – חשוב שתדעו

ישנם כמה סוגים ושימושים שונים של דלת חדר נשק אשר כוחות הביטחון משתמשים בהן:

  • ארונות לרובים גדולים המשמשים בעיקר את הצבא ויחידות מיוחדות. ארונות אלו מצוידים בבריחים ומנעול וכוללים בתוכם כספת נוספת לאחסון תחמושת. בארונות הללו ניתן להשתמש בנעילה עם מפתח, מנגנון אלקטרוני או מנגנון ביומטרי.
  • ארון נשק המשמש לנשקים ותחמושת קטנים יותר כגון אקדחים. הארון מיוצר על פי תקן 91 של המשטרה והוא כולל מנגנון של מנעול קומבינציה, נעילת בריחי פלדה ומנעול כספת.
  • דלתות חדרי הנשק מותאמות אישית בכל גודל והן מיוצרות על פי מפרט מספר 92 של המשטרה הכולל גם הוא נעילת בריחי פלדה, מנעול קומבינציה ומנעול כספת.

כמובן כאשר מדובר בנושא כל כך רגיש ונפיץ אנו לא פשוט ניכנס לחנות ונקנה כספת. מאחורי בחירת הדלת יש להשקיע מחשבה רבה וזהו תפקידם של אנשי מקצוע מומחים בעלי וותק, יידע וניסיון רבים אשר יתאימו אותה אישית לגודל הנדרש, יחשבו על מערכות נעילה נוספות באם צריך וכמו כן במידת הצורך יתקינו מאחוריה עוד כספות גלויות או מוסלקות ואביזרים נוספים למקסום המיגון והאבטחה.

דלת חדר נשק ודלתות כבדות אחרות

הדלתות הכבדות שונות זו מזו מבחינת המשקל, על מה היא מגינה, מה רמת המיגון שלה, ועוד. בסיס העיצוב שלהן דומה; הן בעלות שתי שכבות של פלדה אשר ביניהן יוצקים חומרים יציבים וחזקים כגון בטון, פלדה, נחושת, אלומיניום או קרמיקה, על מנת להקשות על ניסיונות פריצה וגניבה. דלת חדר נשק אינה השימוש היחיד הקיים לדלתות הכבדות, אנו נוכל לפגוש אותם במקומות נוספים, כגון:

 

  • דלתות כבדות בבנקים להגנה על סכומי העתק הנמצאים תחת אחריות הבנק.
  • דלתות כניסה לממ"דים ומקלטים.
  • חדרי אחסנה לפריטים יקרי ערך אחרים שגודלם הפיזי לא מאפשר להכניס אותם לכספת רגילה.

דלתות חדר נשק

דלת חדר נשק היא בעצם סוג של כספת המשמשת בעיקר גופי ביטחון כמו הצבא והמשטרה וכמו כן בעוד גופים כגון בנקים ומקומות בהם ישנה התעסקות עם כלי נשק ותחמושת חיה כמו מטווחים לצורך העניין. בנוסף משמשת הדלת בחדרי ראיות בהם מאופסנות ראיות כגון סמים, כספים וחפצים המשמשים לפתירת מקרי פשע. ישנם כאלו אשר יתקינו גם בביתם הפרטי דלתות כאלו על מנת למגן חפצים בגדלים שונים אשר בכספת רגילה אינם ניתנים לאפסון.

למגן, לאבטח ולתת שירות

 

'עוז כספות' הינה החברה המובילה שתעשיית ייצור הכספות, פיתוחן והרכבות מיוחדות שלהן. החברה מוכרת על ידי חברות הביטוח והמשטרה  כיצרן מקצועי ואיכותי בעל מוצרים אמינים ובטוחים. כאשר יש צורך בעבודה מקצועית, זריזה וחסרת פשרות אתם מוזמנים לפנות את הצוות המומחה והמנוסה שלנו ולקבוע שיחת ייעוץ טלפונית או אישית במידת הצורך ואנחנו נדאג שאתם כבר לא תצטרכו לדאוג.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל