לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

האם כספת קטנה תספק את צרכיכם?

כאשר אתם מחפשים כספת, תגלו כי לרשותכם עומדות לא מעט כספות למכירה – כספות חדשות, כספות מיד שנייה, כספת קטנה מול כספת גדולה, כספת חסינת אש מול כספת "רגילה" שאמנם יכולה למנוע גנבת מסמכים וחפצי הערך השמורים בתוכה, אבל אינה מסוגלת להגן עליהם בזמן שפורצת שריפה, כספות ייעודיות למשל – כספת לנשק וכן הלאה. כאמור, קיימים לא מעט סוגים כספות למכירה, שעשויים לגרום לכם להתבלבל מול המבחר הרחב אותו מציעות חברות המתמחות בתחום הכספות, למשל חברת עוז כספות. אולם, ישנם שני עקרונות, שאם תדבקו בהם, תוכלו למצוא בקלות רבה את הכספת המתאימה לכם

 

כספת קטנה, לרוב, תהיה כספת המיועדת להסלקה בחדר השינה. לא תוכלו לאחסן בה את הציור האחרון של ואן גוך שרכשתם, אבל בהחלט תוכלו לאחסן בה תכשיטים יקרים או בעלי ערך סנטימנטלי, מכתבי אהבה וכן הלאה. כספת קטנה גם תשמש את מרבית בתי העסק והחברות הקטנים יותר בהיקפם, שאינם זקוקים לכספות ענק כדי לאחסן בצורה בטוחה מסמכים אסטרטגיים, פדיונות יומיים וכיו"ב. מכאן, שגודלה של הכספת, נובע, ישירות מהצורך שלכם, ולכן, לפני סקירת כספות למכירה תצטרכו לברר ביניכם לבין עצמכם לפני הכל, לאיזה גודל של כספת אתם זקוקים.

 

כספת לנשק – כספות ייעודיות או כספות "כלליות"?

בניגוד לכספות אחרות, כספת לנשק מיועדת, בראש ובראשונה, למניעת הגישה והשימוש בנשק על ידי מי שאינו מורשה בכך, בין השאר – הילדים ובני הנוער שלנו. אנחנו יודעים כי סקרנות מניעה אותם, ובמקרים רבים, בשל פזיזותם וחוסר המודעות שלהם לסכנות, הם עלולים להיקלע לצרות רציניות. כספת לנשק צריכה למנוע מהם, באופן חד משמעי, את הגישה לאקדח השמור בתוכה, וכאן, אין מקום לשום עיגולי פינות!

 

מתלבטים איזו כספת תתאים לצרכים הביתיים או העסקיים שלכם?

התייעצו עם אחד מהמומחים שלנו בחברת עוז כספות!

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל