לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

האם משתלם לרכוש כספות יד 2?

כיום, כבר תוכלו, כמעט בכל מקום, לפגוש כספות דיגיטליות הפועלות בשיטה הדיגיטלית או האלקטרונית. עד לפני שנים לא רבות, אופן הנעילה העיקרי של הכספות התבסס על נעילה מכנית – כלומר, על מפתח ועל מנגנון נעילה שפעל בזכות גלגלת הנעילה, מאותו הסוג שאנחנו רגילים לראות בסרטים כמנגנון הנעילה של כספות הבנק העצומות. אולם, בחלוף השנים, עם הצורך בשיטות נעילה שהן מתוחכמות יותר מהקיימות, הומצאו הכספות הדיגיטליות, שפתיחתן ונעילתן מבוססת על קוד אישי, המפעיל מנגנון דיגיטלי בכספת. לעיתים, כספות דיגיטליות תגענה עם האפשרות לפתיחתן ולנעילתן בעזרת כרטיס מגנטי ייחודי וייעודי, המגיע יחד עם הכספת לכשהיא נרכשת. יתרונן של כספות דיגיטליות הוא ברור – החופש בבחירת קומבינציית נעילת ופתיחת הכספת, דבר ההופך את פיצוחה לקשה בהרבה יותר, עבור מי שאינו מכיר את הקוד הנבחר. את הכספות הדיגיטליות, בין אם כספות יד 2 או כספות חדשות, חשוב לרכוש בחברה מנוסה ומהימנה, כדוגמת חברת עוז כספות, שתדע להתאים לכם כספת ההולמת בדיוק את צרכי האבטחה שלכם.

 

 

ככלל, ניתן לומר כי הכספות הדיגיטליות הפחיתו כמעט עד לאפס את החששות שהיו עשויים להתלוות בעת רכישת כספות יד 2. אולם, יחד עם זאת, חשוב מאד לרכוש כספת חדשה או ישנה, אך ורק בחברה המתמחה בכך, בין אם בשל הייעוץ שעשוי להידרש לפני הקנייה, ובין אם בשל יכולתה של חברה כזו ללוות אתכם לאורך כל חייהן של הכספות (כספות דיגיטליות ואחרות) בזמן שהן משרתות אתכם. בדומה לסוגים אחרים, גם כספות דיגיטליות מגיעות בגדלים וכשהן מלוות בתכונות שונות, כך שליווי מקצועי יכול לקצר עבורכם את תהליך הבחירה ולהקל עליכם מאד.

 

מתעניינים ברכישת כספת ביתית או משרדית?

הגעתם למקום הנכון – לחברת עוז כספות ניסיון רב בהתאמת כספות דיגיטליות וכספות אחרות לצרכי לקוחותיה, ואנשי המקצוע שלה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתחום!

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל