לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

חלקיה החשובים של הכספת

לקוחות רבים פונים כדי להבין מהם חלקיה החשובים של הכספת בכדי להגן באופן הטוב ביותר על מבנה המיכל. על מנת לענות על שאלה זו חשוב להבין שכספת היא כלי להשגת מטרה, ולכן חשוב להתאים את המפרט המיועד לצורך. כספת היא כלי כיבול המשמש כמקום אחסון מאובטח ביותר לחפצי ערך מסמכים ועוד. המיכל מורכב מכמה מנגנונים וחומרים, והצורה החיצונית מותאמת בגודלה לבקשת הלקוח. חברת עוז כספות מובילה בייצור ושיווק דגמי כספות למטרות שונות כבר חמישים שנה.

 

אז מהם חלקיה החשובים של הכספת?

בחירה של כספת, כמו כל מוצר אחר, מחייבת להכיר את המבנה של המוצר ומהם החומרים ממנו הוא מורכב. כשמדובר בכספת חשוב להתייחס בעיקר לחלקים הבאים:

  1. דפנות הכספת – מיוצרות ממתכת יצוקה, עמידה ביותר לתנאי לחץ, שיכולה למנוע פגיעה בגוף המיכל.
  2. דלת הכספת – חייבת להיות אטומה לחלוטין בפני פורצים.
  3. מנעול הכספת – בין אם מדובר במנעול צילינדר, מנעול עם קוד או מנגנון נעילה ביומטרי, המנעול הוא אולי החלק המשמעותי ביותר בכספת. כדי לשמור על תכולת הכספת בשלמותה המנעול חייב להיות חזק מאוד, וכזה שקשה מאוד לפרוץ אותו.
  4. מנגנוני הברגה חיצוניים לכספת – במקרה שמדובר מכספת מקובעת לקיר, הברגים עומדים בלחץ באופן קבוע וצריכים להיות מחוסמים ומשודרגים כדי לשמור על הכלי במקומו.

היכרות עם כלל החלקים בכספת מבטיחה כי אתם תבחרו את המוצר הנכון ביותר לכם.

 

דפנות הכספת

אבטחה מקסימלית

רוצים להתקין כספת חסינת אש בחנות שלכם? לבטח את הנשק האישי מפני בני המשפחה? לפני שאתם רצים לקנות את הכספת הזולה ביותר, חשוב להכיר את המבנה, ולוודא שכל המנגנונים עומדים בדרישות שלכם. כספת היא השקעה לטווח הארוך, וכאשר משקיעים בצורה מושכלת, אפשר לחסוך המון כאב ראש בעתיד. חברת עוז כספות מתמחה במתן מענה ללקוחות בתחום הכספת. אנו נלווה אתם לאורך תהליך ההחלטה, ונעזור לכם לבחור את המוצר הרלוונטי לכם. הכספות שלנו מיוצרות מהחומרים הטובים ביותר בשוק ומאובטחות ברמה הכי גבוה שיש. לפרטים נוספים ולקבלת שירות פנו לנציג החברה עוד היום.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל