לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

יתרונות בבחירת דלת לחדר נשק

אחסון של נשק דורש עמידה בתנאי אבטחה מחמירים. דלת חדר נשק יש לבנות בהתאם למפרט שנקבע על ידי משרד הביטחון או משטרת ישראל. רק עמידה בתנאי המפרט מאפשרת קבלת אישור מחברת הביטוח. על דלת לחדר נשק להיות נעולה עם מפתח כפול שיניים ועוד מנעול קומבינציה מכני או מנעול קומבינציה אלקטרוני. חברת עוז כספות מתמחה בתכנון, ייצור והתקנת דלתות חדר נשק, צרו קשר להתייעצות עם צוות מומחה. עם חברת עוז כספות אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שיש לכם דלת עמידה, תקנית, נוחה לשימוש.

מה מאפיין דלת חדר נשק?

חדר נשק הוא לא עוד חדר ובהתאם נדרשת דלת מיוחדת. על פי חוק אתם מחויבים לאחסן נשק בצורה הבטוחה ביותר. על כן, דלת לחדר נשק תהיה סוג של דלת משוריינת כבדה במיוחד עם שכבות מיגון ומנגנוני מעילה חכמים ועמידים. התקנה של דלת לחדר נשק יש ללוות בצוות מקצועי שמתמחה בתחום. אנשי המקצוע יבחנו את הצרכים שלכם ואת התנאים בשטח, יתאימו אותם לתקנות של משרד הביטחון ויתכננו בעבורכם בהתאם לדלת . עליכם להיות בטוחים לחלוטין שהנשק שלכם מאוחסן במקום בטוח, מוגן ומוגבל מאוד לגישה.

חשיבות של דלתות חדרי נשק

על הדלת להיות מסוגלת למנוע כניסת בלתי מורשים. על הדלת להיות עבה יותר בהשוואה אל דלתות אחרות, עמידה יותר ותואמת לסטנדרטים שקבעה משטרת ישראל. נשק שמגיע לידיים לא נכונות עלול לגרום נזק רב ואף לסכן חיים. בעלות על נשק מחייבת אתכם באחסון תקני ומאובטח. דלתות חדרי נשקים כוללות גם מנגנון נעילה מכני וגם מנגנון קומבינציה. רק התקנה תקנית של דלת  לנשק תאפשר לכם לקבל אישור מטעם משטרת ישראל לטובת קבלת רישיון עסק. חברות הביטוח דורשות גם כן התקנת דלת תקנית לטובת ביטוח של התכולה. מתקינים לראשונה דלת נשק? יש לכם דלת נשק ואתם מבקשים לשדרג אותה? השירות המקצועי של חברת עוז כספות  ניתן ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, הנכם מוזמנים לייצור קשר לייעוץ לקראת התקנה של דלת עם רמת מיגון גבוהה.

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל