לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספות – חלק בלתי נפרד מחיינו

אין ספק כי כספות, במיוחד במצב הביטחוני שבו אנחנו מצויים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף היומיומי ומעיצוב הבית והמשרד שלנו. כאשר אתם מחפשים כספות, בין אם זו כספת לבית ובין אם זו כספת עסקית גדולה יותר, המיועדת למשרד, ארגון או בית עסק, תעמודנה בפניכם מספר אפשרויות. תוכלו לקנות כספת חדשה אצל חברה המתמחה בכספות כדוגמת חברת עוז כספות, או, לחילופין, לרכוש כספות יד 2, בין אם אלה כספות יד 2 מאדם פרטי ובין הן כספות יד 2 שמקורן בארגון או בעסק שכיום כבר אינם נזקקים להן.

 

כספות יד 2 – יתרונות וחסרונות

כספות יד 2 מהסוגים החדשים יותר, אינן נזקקות למפתח על מנת לפתוח אותן, הן מבוססות על מנגנון משוכלל יותר. אולם, בעת רכישת כספות משומשות הנפתחות באמצעות מפתח, אתם תמיד נמצאים בסיכון שמישהו, אי שם, מחזיק במפתח נוסף של הכסף שברשותכם כיום, ולכן, ההבטחה לאבטחה בלעדית שאמורה להיות נחלתכם מעצם השימוש בכספת, במידה רבה, אינה קיימת. עניין הבלעדיות נחשב לחשוב ביותר, בעיקר כאשר מדובר על כספת עסקית במשרד או בארגון, בשל הצורך לאחסן בה מסמכים אסטרטגיים חשובים, שחשוב מאד שלא יגיעו לידיים ולעיניים זרות. מאידך, יתרונן המובהק של הכספות מיד שנייה הוא מחירן הזול יותר מזה של כספות חדשות שנקנות אצל חברה אמינה ומורשית, המתמחה בכספות ובכל תחום הטיפול בהן כמו השכרה, התקנה וכן הלאה.

 

כספת לבית, כספת למשרד או גם וגם?

עבור רבים מאיתנו, רכישת כספת לבית היא צורך מהותי, על אף שלרוב, לא נחזיק בה מסמכים אסטרטגיים או סודות עסקיים. כאן, תפקידה יהיה שונה לגמרי – לאחסן ולהגן על מסמכים חשובים כדוגמת הדרכונים שלנו, על חפצים שערכם הפיננסי גבוה, או, לחילופין, על חפצים שיש להם ערך רגשי מיוחד עבורנו.

 

חושבים לרכוש כספת לבית או למשרד?

אל תעשו זאת לפני שתתייעצו עם אחד מהמומחים של חברת עוז כספות!

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל