לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספות כבדות באיכות גבוהה

כספת כבדה היא ללא כל ספק פתרון ראוי לאחסון מאובטח של חפצי ערך. כספות כבדות מספקות הגנה מפני גניבות, אש ונזקי מים. בבחירה הכנסת עליכם לשים לב לגודל של תא האחסון, עובי הקירות והדלת, מנגנון הנעילה. מחפשים כספת אמינה, חזקה ונוחה לשימוש? חברת עוז כספות מתמחה בייצור, שיווק ומתן שירות לכספות מכל הסוגים, הצוות של החברה בעל ניסיון וידע רב. יש לחברת עוז כספות את היכולת למצוא פתרון מקצועי ומדויק לכל לקוח שמבקש לרכוש כספת.

איפה כדאי לקנות כספות כבדות?

למען השקט הנפשי שלכם נמליץ לכם לבחור לרכוש כספות או כל כספת אחרת אל מול חברה שמתמחה בכספות, בעלת ניסיון עשיר, מציגה המלצות ומתחייבת למענה מקיף. תבחרו מראש בחברה שגם מוכרת כספות, גם מתקינה אותן וגם מספקת שירותי תיקונים. הובלה והתקנה של כספות עם דגש על כבדות חשוב לבצע אך ורק באמצעות אנשי מקצוע שיש להם ניסיון רב וציוד מתאים. את הכספת הכבדה יש למקם נכון וגם לעגן אל משטח בטון כלשהו. קיבוע של כספות אל קיר בטון או רצפת בטון עדיף על פני קיבוע אל מדף עץ או קיר גבס. העיגון של הכספת מתבצע במטרה לעכב את הפורצים ולא לאפשר להם לפרק את הכספת.

איך בוחרים כספת?

כולנו מכירים מישהו שחווה פריצה אחת לפחות לבית או לעסק. נתון זה גרם לנו להבין שאנחנו זקוקים לכספת להגנה על חפצי הערך שלנו. כספות  הן כספות עמידות וחזקות שמתאימות לשימוש ביתי ועסקי. לרוב, הכספות הכבדות מותקנות בבתי עסק אך במידת הצורך אפשר וכדאי להתקין אותן גם בבתי מגורים. כספת כבדה שוקלת 100 ק"ג לפחות. אלו הן כספות עשויות מתכת חזקה עם דפנות עבות, דלת עבה ומנגנון נעילה עמידה. הכספות הכבדות יכללו כמעט תמיד יותר ממנגנון נעילה אחד. על מנת למנוע סיטואציה בה הפורצים מפרקים את הכספת ולוקחים אותה עימם בשלמותה נקפיד לעגן אותה עם ברגים עבים וחזקים אל הקיר, הרצפה או יציקת בטון. בתחום כמו אבטחה לא מתפשרים, חייגו עכשיו אל חברת עוז כספות למענה מקצועי, מהיר ומדויק.

 

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל