לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספות למכירה בהתאם לצרכי הלקוח

השוק המקומי הישראלי מציע מגוון כספות למכירה בכמה גדלים. ההבדלים בין סוגי הכספות ניכרים בעיקר במנגנוני הנעילה. עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בכספת עם מנגנון נעילה חזק במיוחד או כספת עם מנגנון נעילה סטנדרטי. הדגמים הפשוטים יותר מיועדים לשימוש ביתי בעוד כספות כבדות ועמידות מיועדות לעסקים. חברת עוז כספות היא אחת החברות המובילות בתחום בישראל, אם אתם מחפשים כספת כדאי להתקשר ולקבל הכוונה לבחירה מדויקת של גודל הכספת, העובי הנדרש, מיקום, שיטת התקנה, סוג מנגנון הנעילה.

כספות למכירה לפי גודל

את המידות של הכספת נבחר על פי היקף התכולה והמיקום בו נרצה להציב את הכספת. כספות גדולות נוטות להיות כבדות יותר, קשה יותר להסתיר כספת גדולה אך ניתן לבצע לפי דרישה התקנה סמויה. אנשי מקצוע שמתמחים בכספות ימצאו פתרון התקנה בכל חלל וכספת מתאימה לכל צורך. כדאי להתמקד בדגמים איכותיים ועמידים שתואמים את צרכי המשתמשים. אל תשכחו למדוד תחילה את השטח המיועד להתקנת הכספת. עשו לעצמכם כלל ברזל לבחון כספות רק אל מול אנשי מקצוע.

המשמעות של עובי הכספת

העובי של קירות הכספת משפיע על עמידותה ועל משקלה. כספות עם קירות עבים נחשבות עמידות וקשות לפריצה. קידוח אל תוך כספת עם קירות עבים עשויים ברזל או פלדה ידרוש עבודה ממושכת ומאומצת. אם נדרשתם על ידי חברת הביטוח לרכוש כספת שימו לב לדרישה לעובי מסוים. עיגון של כספת אל הקיר עם העדפה לקיר בטון יהפוך את הפריצה קשה עד בלתי אפשרית. קיימים דגמים שמיועדים לעיגון ודגמים להתקנה ללא עיגון. אל תשכחו לוודא חסינות של הכספת למים ואש.

איזו כספת נחשבת לטובה ביותר?

כספות שמשלבות כמה מנגנוני נעילה, קירות עבים, דלת עבה והתקנה שכוללת עיגון נחשבות עמידות וחזקות. הדגם הטוב ביותר הוא זה שתואם בצורה הטובה ביותר את הצרכים והציפיות שלכם. כך למשל, כספת שמתאימה לאחסון תכשיטים וכסף מזומן בבית אינה בהכרח הפתרון הטוב ביותר בעבור משרד או עסק. מחפשים כספת חדשה ולא בטוחים במה לבחור? היועצים המנוסים של חברת עוז כספות זמינים עבורכם.

 

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל