לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספות משרדיות במבצעים משלמים

בחירה נכונה של כספת למשרד היא כזו שתואמת את הצרכים והציפיות שלכם היום וגם בעוד מספר שנים. ההשקעה בכספת איכותית ועמידה היא השקעה לטווח ארוך. כספת משרדית היא לרוב כספת רגילה בגודל שתואם את צרכי המשתמשים ועם מנגנון נעילה הולם. קיימים משרדים בהם מותקנות מספר כספות גלויות בעוד אחרים בוחרים בהתקנת כספת אחת גדולה וכבדה במקום נסתר.

סוגי נעילה של כספת למשרד

נעילת כספת עם מפתח צילינדר מתבססת על מנגנון נעילה פשוט שדורש שימוש במפתח ייעודי. נציין שמדובר במפתח שלא ניתן לשכפל בקלות. הנעילה הדיגיטלית דורשת הזנת קוד עם 4 ספרות לטובת פתיחה ונעילה, אתם קובעים את הקוד. אפשר לשלב בכספת גם נעילה עם מפתח וגם נעילה דיגיטלית. נעילה ביומטרית מופעלת באמצעות טביעת אצבע של משתמשים שמוגדרים מראש. ללא זיהוי טביעת אצבע לא ניתן יהיה לפתוח את הכספת.

מתי נבחר כספת כבדה?

כספת מוגדרת ככבדה כאשר משקלה ללא תכולה עולה על 110 קילוגרם. אלו הן כספות עשויות מתכת חזקה ועמידה במיוחד. שילוב של כמה חומרים וכמה מנגנוני נעילה מחייב את הפורצים בשימוש בכמה כלים לפריצת הכספת. המשקל הגבוה של הכספת הופך את הניוד שלה למשימה מורכבת. כדאי לעגן את הכספת לקיר או ליציקת בטון על מנת למנוע כל אפשרות לפירוק הכספת. כספת כבדה מתאימה במקרים בהם נדרשת רמת אבטחה גבוהה. כספות קטנות מתאימות לאחסון של פריטים שלא נמצאים בסכנת גניבה ממשית.

היכן כדאי למקם כספת במשרד?

הכספת במשרד משמשת לאחסון של כסף מזומן, מסמכים, פטנטים, מידע עסקי סודי. כספת שמיועדת לשימוש העובדים (אחסון כספים) נמקם במיקום נסתר אך גלוי. לטובת שמירה על מידע סוגי ומסמכים רגישים נתקין כספת גדולה וסמויה. לבחירת המיקום הטוב ביותר בעבור כספת כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. חברת עוז כספות מציעה מבחר גדול של כספות בכמה רמות מיגון, הנכם מוזמנים לבחור את הכספת שלכם על פי מנגנון הנעילה המתאים, הגודל של תא האחסון, העובי, הדרישות של חברת הביטוח, שיקולי עיגון ודרישות מיוחדות שלכם.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל