לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספת דיגיטלית מחוסנת אש – מה ייעודה?

עבור מרבית המשתמשים בכספות, כספות דיגיטליות מספקות את האלטרנטיבה הראויה, היעילה והאלגנטית לכספות המסורבלות שאיתן נאלצנו להתמודד בעבר, כשרצינו להגן ולאבטח את חפצי הערך והמסמכים החשובים שלנו. לקוחות עם דברי ערך. כספות דיגיטליות, אמנם, משתמשות בקוד סודי אשר ניתן לשינוי ע"י הלקוח, אולם, במקרה הצורך הן מאפשרות גם שימוש במפתח החירום שלהן, על מנת למנוע מצבים שבהם לא ניתן להגיע לחפצים המאוחסנים בתוכן בדרך אחרת. הטכנולוגיה המשמשת כספות דיגיטליות, מהווה שדרוג משמעותי לרמת הביטחון אותה מספקת הכספת, בין אם היא כספת מחוסנת לאש, או, אפילו כספת ביתית ואפשרות החלפת הקוד בעצמכם, ללא צורך בחברה המתמחה בכך, מאפשרת לכם את החלפת הקוד הסודי לעתים קרובות ככל שתרצו, על מנת לשמר את רמת ההגנה הגבוהה הנדרשת לכם. לפרטים נוספים תוכלו לפנות אל חברת עוז כספות.

 

בחלק גדול מהמקרים, כספת רגילה (כלומר כזו שאמנם מגינה על תכולתה מפני פריצה, אולם אינה מגנה מפני נזקי אש) אינה מספיקה, ואז, תידרש לכם כספת חסינת אש – כספת, שבנוסף לכל תכונותיה, גם יכולה להגן על המסמכים והחפצים היקרים לכם מפני אש. כספת נגד אש יכולה להיות כספת ביתית, היא יכולה להיות גם שייכת לאחד מסוגי כספות דיגיטליות המתקדמות יותר, ולמעשה היא יכולה להיות כל סוג של כספת, שהיתרון המובהק שלה הוא יכולתה להגן ולאבטח את התכולה המאוחסנת בה מפני אש.

 

כספת ביתית – מדוע נדרשת לכם כספת בבית?

לא כל הדברים הדורשים אבטחה ואחסון בכספת הנם עסקיים או משרדיים. לעתים קרובות, כספת ביתית, תהיה מיועדת לאחסון ניירות חשובים (כדרכון, תעודות נישואין או תעודות לידה), תכשיטים, נשק ואפילו חפצים ומסמכים שיש להם ערך סנטימנטלי עבורכם.

 

מתכננים לרכוש כספת ועדיין לא בטוחים איזו מהן תתאים בדיוק לצרכיכם?

אנשי המקצוע של עוז כספות נמצאים כאן כדי לסייע לכם להחליט!

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל