לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספת טביעת אצבע

כספת טביעת אצבע היא לא סתם גימיק נחמד, מדובר במוצר בעל יכולות אבטחה מתקדמות ואפשרויות שימוש מגוונות. טביעת האצבע מאפשרת הגנה מקסימלית מפני פריצות וחוסכת משאבים רבים בהתקנה של מנגנוני הגנה לאבטחת הכספות. הקושי לפרוץ כספות מסוג זה מרתיע גנבים רבים והופרך את הכספת לבלתי נגישה עוד יותר. מלבד זאת, הכספת מתאימה לכל לקוח ולכל אופן שימוש בצורה מקסימלית והופכת כל מוצר או מסמך יקר למוגן. חברת עוז כספות מייצרת כספת טביעת אצבע ומשווקת את המבחר לכל דורש.

 

כספת טביעת אצבע – המפתח האישי שלכם

מאגרי המידע הביומטרי העדכניים הם מאגרים בעלי אבטחת חסרת תקדים, כזו המאפשרת שימוש במידע למטרות לאומיות (תעודות זהות ודרכונים). אם מדובר במאגר כה עוצמתי לא מן הנמנע לעשות בו שימוש למטרות אבטחה אחרות – כך שכספות טביעת אצבע הן מענה לגיטימי לצורך של אנשים פרטיים ועסקים כאחד.

בעל הכספת יכול לזנוח את השימוש במפתחות שעלולים להיאבד במהרה, או לזרוק את הפתקים שמכילים את הקוד הסודי לכספת. באופן פשוט ונוח המפתח היחיד שלו זקוק בעל הכספת הוא האצבע – מה שמקל במיוחד על הנגישות לכספת. רק מי שמורשה באמת יכול לפתוח את המיכל ולגשת לחומרים המאוחסנים בו. במקרה פריצה, לגנבים יהיה קשה מאוד להתמודד עם מערכת האבטחה של הכספת ועם החוזק הפיזי של החומרים ולכן לא ירצו לבזבז זמן על פריצה של מוצר שכזה.

 

ביטחון ברמה אחרת

בעלי עסק שחוששים להשאיר מידע עסקי לא מוגן? רוצים להגן על חפצים יקרי ערך בבית שלכם? או להגן על הילדים מהנשק האישי שלכם? כספת טביעת אצבע של חברת עוז כספות היא המוצר האולטימטיבי בשבילכם. רק אתם תוכלו לפתוח את הכספת והמפתח הולך איתכם לכל מקום בלי שתדאגו עם שכחתם לקחת אותו. הכספות של חברת עוז כספות עומדות בעל התקנים הנדרשים ומיוצרות מהחומרים החזקים ביותר שקיימים כיום. העיצוב והמידות מותאמים לכל לקוח וניתן למצוא כספת חסינת אש, כספות משומשות וחדשות לכל שימוש. הצוות המקצועי בחברה יסייע לכם במציאת הכספת המתאימה לכם ויתקין לכם אותה.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל