לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

למה צריך כספת לבית?

כדי לעזוב את הבית בתחושה בטוחה, אפילו לפרק זמן קצר ביותר, אנשים רבים מתקינים כספת לבית. עם העלייה בגלי הפריצות, הבחירה לאבטח את הפריטים היקרים לכם היא הגיונית ומתאפשרת בזכות כספות כאלה. היכולת למצוא מוצר ששומר על שלמותו ויכולות האבטחה שלו לאורך שנים רבות היא חשובה בעיקר כי מדובר בהשקעה כספית. מציאת כספת איכותיות תלויה בחומרים ממנה היא מורכבת ובדרגת האבטחה שהיא מספקת, לצד העלות הכספית שלה. לכן, חברת עוז כספות, הציבה לעצמה מטרה להיות החברה המובילה בתחומה ומציעה מגוון רחב של דגמי כספת לבית.

 

כשחושבים על כספת לבית בדרך כלל חושבים על הגנה על נשק אישי. אולם, יש מגוון רחב של חפצי ערך שאנשים רוצים לשמור מוגנים בביתם ולכן הם קונים כספת:

  • מסמכים אישיים – כמו תעודות לידה ודרכונים. וזאת, כדי למנוע זיופים וגניבות.
  • מסמכים שקשורים לתחום הפיננסי והכלכלי – שמירה על פרטי בנק, ביטוח או בעלות על נכסים.
  • הגנה על פרטים עסקיים – לבעלי עסקים שלא רוצים להשאיר מידע אישי במשרד.
  • אבטחת חפצי יוקרה – שעונים, תכשיטים או זיכרונות משפחתיים שאין להם תחליף.

השימושים המשתנים בכספת לבית הפכו את השימוש בכספת לנפוץ ביותר. ביחד עם תפעול נוח וקל, ומנגנוני הגנה טכנולוגיים משופרים, ניתן לאפשר רמות אבטחה חסרות תקדים ללקוחות. כל מה שנדרש הוא למצוא את ההתאמה לדרישת הלקוח.

 

יצירת ביטחון אישי

בית אמור להיות המקום הבטוח ביותר. אבל כשמתרחשת פריצה למרחב האישי וחפצים יקרים נעלמים או נגנבים, אנשים רבים מרגישים פגיעה אישית קשה. כדי למנוע מצבים כאלה, ניתן להתקין כספת לבית שתגן על כל מה שהכי חשוב לכם בעולם. התאמה של מנגנון נעילה אישי, הכולל קוד סודי, לצד גודל נכון ותפעול קל, מסייעים להתמודד מול כל תרחיש של פריצה לבית.

חברת עוז כספות מחזיקה קולקציה רחבה של כספות לבית, למגוון שימושים ותועלות, ומציעה שירות ברמה כלל ארצית. החברה מתמחה ביצירת כספות כבדות ורגילות ועוזרת ללקוחות שלה לעזוב את הבית בראש שקט. אנו נשמח לייעץ ולמצוא את הכספת הבאה שלכם.

פורץ לכספת

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל