לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

מגוון כספות דיגטליות לרכישה

הטכנולוגיה הדיגיטלית משולבת בהצלחה גם בתחום הכספות. אם בעבר נאלצנו להסתפק רק בנעילה מכאנית מבוססת מפתות כיום קיימות כבר שיטות נעילה חדישות וחכמות יותר. נעילת כספות דיגיטליות מתבססת על הקלדת קוד אישי אל המנגנון הדיגיטלי. אתם בוחרים את הקוד שיאפשר פתיחה ונעילה של הכספת. אדם שאין ברשותו את קוד הנעילה לא יצליח לפתוח את הכספת. חברת עוז כספות היא המקום בו תוכלו לקבל הסברים מפורטים על כספות כולל הדגמות. צוות מקצועי מטעם החברה ילווה אתכם משלב הגדרת הצרכים ועד לבחירת כספת והתקנה, חייגו עכשיו לכספת דיגיטלית חדישה ועמידה לבית או לעסק.

איך בוחרים נכון כספות דיגיטליות?

חוששים שמנגנון נעילה דיגיטלי אינו מספיק חזק? כדאי שתדעו שכספות משמשות בנקים ושאר מוסדות פיננסיים ועסקים בכל רחבי העולם. נבהיר שהכספת הדיגיטלית היא כספת חכמה עם אפשרות לפתיחת חירום ואפשרות לנעילה של המנגנון לאחר כמה ניסיונות בהם מוקש קוד שגוי. רכישה והתקנה של כספת דיגיטלית נבצע באמצעות חברה מקצועית ואמינה. במידת האפשר כדאי לקבע את הכספת אל הקיר או הרצפה. נעילה דיגיטלית (אלקטרונית) משמשת להגנה על נשק, כסף, תכשיטים, תרופות, מדיה דיגיטלית, חומרים מסוכנים ועוד. ניתן למצוא כספות בכמה מידות לשימוש ביתי, עסקי ומוסדי.

יתרונות מובהקים של כספת דיגיטלית

המילה האחרונה בתחום הכספות שייכת לדגמים הדיגיטליים. אם אתם מבקשים לספק לרכוש שלכם הגנה מקסימלית – כספת דיגיטלית תעניק לכם מענה מיטבי. מנגנון הנעילה הדיגיטלי נוח לתפעול, פשוט ובו זמנית גם חזק וקשה לפריצה. ניתן להתקין כספת דיגיטלית בתוך ארון, בצמוד לקיר, על הרצפה ובכל חלל בבית או במשרד לפי בחירה שלכם.

דגשים לשימוש נכון בכספת דגיטאלית

הקפדה על תפעול נכון של כל כספת חיונית לאבטחה מקסימלית של התכולה. את בקוד בסודי של הכספת חשוב להחליף מעת לעת ולא לחשוף אותו בפני אחרים. אין לשמור רישום של הקוד הסודי בסמוך לכספת. את המפתח הגיבוי של הכספת תשמרו במקום בטוח (לא בתוך הכספת). חברת עוז כספות מציעה מגוון כספות  לכל מטרה עם דגש על עמידה בתקנים המחמירים ביותר (תקן ישראלי, תקן אירופאי, תקן אמריקאי). אם אתם לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר חייגו עוד היום אל חברת עוז כספות.

 

 

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל