לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

מה הן כספות חסינות אש?

בחיי היומיום שלנו אנחנו חשופים ללא מעט מקרים בהם, חפצים ומסמכים היקרים לליבנו עלולים להיגנב, להיפגע או להינזק שלא באשמת בן אנוש. אמנם, כספת נחשבת לפתרון ההגיוני למרבית המצבים בהם חפצי או מסמכי הבית או המשרד עלולים להישדד או להיגנב במהלך פריצה לבית, אולם כספת חסינת אש מעלה את ההגנה על חפצי הערך היקרים לכם לשלב הבא, ואף מגנה אליהם מפני סכנת שריפה שעלולה לפרוץ באזור שבו ממוקמת הכספת. חברת עוז כספות מסבירה לכם מדוע חשוב שבכל בית או משרד תהיה, לפחות, כספת אחת, ומה אתם יכולים לעשות, כאשר אין לכם צורך קבוע בכספת (ולכן, קנייה שלה אינה משתלמת עבורכם).

 

כספת – למה היא בכלל משמשת?

כספת משמשת, כיום, כאמצעי נפוץ להגנה על מסמכים ועל חפצים, שלעיתים, ערכם הוא גבוה, אולם, לעיתים יש להם ערך שאינו פיננסי, אלא סנטימנטאלי, אסטרטגי וכן הלאה. לדוגמה – עבור ארגונים כדוגמת קוקה קולה, הרכב המשקה המדויק והמתכון להכנתו, באופן טבעי, ישמרו בכספת, מכיוון שיש להם ערכים פיננסיים ואסטרטגיים גבוהים עבור החברה. מאידך, אתם אינכם חייבים להיות חברת-על כמו קוקה קולה על מנת שיהיו לכם מסמכים וחפצי ערך החשובים לכם. גם תכשיטים או אפילו מכתבי אהבה ישנים שלכאורה, אין להם כל ערך פיננסי או אסטרטגי, אלא רק רגשי יישמרו בכספת, כאמצעי להגן עליהם מפני גניבה או נזק. וכאשר המדובר על מסמכים וחפצים אחרים שהינם דליקים, בד בבד עם סכנת הגנבה, עלולה לארוב להם סכנה נוספת – שרפה, מפני סכנה זו, כספת מוגנת אש יכולה להגן.

 

השכרת כספת – גם אופציה!

השכרת כספת הינה אחת מהאופציות העומדות בפני אנשים וגופים הזקוקים לכספת, אבל הם אינם זקוקים לה לאורך זמן. בין אם לצורך שינוע מסמכים וחפצים, בין אם, נקודתית, לשימוש באירוע, למשל כספת הצ'קים שבחתונה או בבר מצווה.

חברת עוז כספות, מתמחה בייצור, בשירות ובשיווק של כל סוגי הכספות הקיימים כיום, ותשמח לעמוד לרשותכם לצורך ייעוץ, בכל עת.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל