לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

מתעניינים בכספות יד 2 במחיר מעולה?

מחפשים כספת משומשת? רכישת כספות יד 2 חשוב לבצע אל מול גורם אמין ומקצועי. יש לוודא שהכספת לא נפרצה, תקינה ועומדת בכל תקנות הבטיחות. אם נקפיד על רכישה אל מול חברה אמינה כספות תהיינה שימושיות ועמידות בדיוק כמו כספת חדשה. מחפשים חברת כספות אמינה? חברת עוז כספות היא המקום בו תמצאו מענה מדויק, שירות אדיב, הסברים מפורטים, התקנות מקצועיות ומבחר דגמים של כספות. השירות של חברת עוז כספות מוכר על ידי חברות הביטוח.

יתרונות של כספות יד 2

היתרון המשמעותי ביותר ברכישת כספות הוא החיסכון הכספי. כמו בכל תחום אחר גם כספת יד שנייה תהיה זולה יותר בהשוואה אל כספת זהה חדשה. תהליך הבחירה של כספת משומשת יהיה מהיר יותר היות והמבחר צפוי להיות מצומצם יותר. ברכישת כספות לא תקבלו ברוב המקרים אחריות של היצרן, אך במידה והכספת עברה בדיקה יסודית של איש מקצוע אין כל סיבה לחשוש.

איך בוחרים כספת משומשת?

תהליך בחינת כספות מתבצע בצורה זהה לזה של רכישת כספות חדשות. המבחר יהיה ככל הנראה מצומם יותר וייתכן ולא תמצאו כספות שמתבססות על הטכנולוגיה החדשה ביותר. את בחירת הכספת תתחילו בהגדרה מדויקת של צרכים וציפיות, התייעצות עם איש מקצוע מבטיחה בחירה נכונה גם ברכישת כספות  וגם בבחירת כספות חדשות. בתחום כה רגיש כמו כספות לא כדאי למהר להתפשר או לקבל החלטה מבלי להתייעץ עם אנשי מקצוע.

איזו כספת מרתיעה פורצים?

מיגון של הבית והמשרד הכרחי להגנה על חפצי הערך שלנו. בבית הכספת תשמש לאחסון של כסף מזומן, תכשיטים, מסמכים, נשק. במשרד נשתמש בכספת לאחסון של כסף, מסמכים סודיים, חפצי ערך, חומרים מסוכנים, נשק. כספות מרתיעות פורצים כאשר ניכר שהן עמידות וקשות מאוד לפריצה. כספת עם עגינה ליציקת בטון או קיר בטון לא ניתן יהיה לפרק ולקחת בשלמותה. דפנות עבות לא מאפשרות קידוח אל תוך הכספת. שימו לב שהדלת של הכספת שקועה פנימה על מנת שלא לאפשר אופציה של שליפת דלת הכספת באמצעות לום. מתלבטים האם אכן כדאי לרכוש כספת יד 2? התייעצו עם הצוות המקצועי של חברת עוז כספות לקבלת החלטה שקולה ומבוססת.

 

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל