לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

תיקון כספות ומנעולים

תיקון כספות ומנעולים זו עבודה לאנשי מקצוע מיומנים בשירות לכספת, שיכולים לבצע אותה בקלות, תוך מינימום סיכון לתכולת המיכל. בין אם מדובר בדלת כספת שנתקעה, מנעול ששבק חיים או מפתח שנשבר בצילינדר, עבודה מדויקת ועדינה שמקורה בזיהוי נכון של התקלה יכולה לאפשר תיקון של המוצר ושימור החפצים שבו. בעלי מקצוע בתחום מכירים את כל סוגי המנעולים הקיימים, ומחזיקים בכלי עבודה ובטכניקות מיוחדות להתמודדות עם תקלות וכשלים שונים במנגנוני הכספת. לכן, במקרה שבו אתם חווים כשל טכני בכספת הפרטית שלכם או בזו הממוקמת במשרד – עדיף לשוחח עם איש מקצוע ולא לנסות לתקן את הבעיה לבד. חברת עוז כספות נותנת שירותי תיקון כספות ומנעולים ברמה מקצועית ובזמינות גבוהה.

 

תיקון כספות ומנעולים – לא מה שחשבתם

נכון, כשל בכספת משמעו במרבית הפעמים שכל תכולתה נעולה עד לתיקון הבעיה – ולקוחות רבים חושבים שמדובר בתהליך קשה ומסובך. אבל זה לא ממש נכון, הכול תלוי בסוג הכספת שברשותכם. תיקון של כספת תלוי במספר גורמים:

  1. סוג החומר ממנו יוצרו דפנות הכספת – אם מדובר בכספת מחומרים קלים, ניתן בקלות לשחרר את המנגנונים ולטפל בבעיה.
  2. גודל הכספת – תיקון בעיות במנעולים של חדרי כספות שוני לחלוטין ממנעולים של כספת ביתית.
  3. סוג מנגנון הנעילה – מנגנון חשמלי או צילינדר עם מפתח דורשים גישות עבודה שונות.
  4. מהות התקלה עצמה – כשל מכני שונה מכשל חשמלי ולכן מחייב יחס שונה בפתרון הבעיה.

תיקון כספות ומנעולים

תיקון מהיר ושירות אחראי

הכספת שלכם לא מגיבה, ואתם חייבים עזרה באופן מידי? חברת עוז כספות מציעה ללקוחותיה שירות תיקון כספות ומנעולים. לחברה צוות שטח שיכול להגיע עד אליכם, לאבחן את הבעיה ולהציע שיטת עבודה לתיקון. במידת הצורך איש מקצועי יציע לקחת את הכספת למעבדה – שם יש מבחר רחב יותר של כלי עבודה ועזרים טכניים שיכולים לסייע. אנשי החברה מחזיקים בכל הרישיונות הנדרשים, עברו את ההדרכות המתאימות לכל סוגי הכספות ומכירים את התחום על בוריו. אנו נשמח לעזור לכם בכל שלב להתמודד עם כל סוג של בעיה במוצר שלכם.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל