לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כספת חסינת אש

מידע נוסף בנושא

כספת חסינת אש למגוון מטרות

אם כספת המחוסנת לאש היא מה שאתם מחפשים, דעו שקיימים דגמים שונים המתאימים לאחסון ושמירה על פריטים שונים, לדוגמא:

  • לאדם הפרטי – כספת ביתית לבתי אב, חברות ובתי עסק שונים המבקשים לאחסן פריטים יקרים או מסמכים חשובים. עשויות פלדה קשיחה ודפנות כפולות, בשילוב עם חומר החסין לאש.
  • ארונות אבטחה – הכוונה היא לאותם ארונות פלדה בעלי מיגון כפול ומכופל כספות כבדות . ארונות אלו יימצאו בשימוש המשטרה או ארגונים אחרים הזקוקים לאבטחת כלי נשק, מסמכים מסווגים, ושאר פריטים עליהם צריך לשמור תחת אבטחה כבדה במיוחד.
  • כספות למדיה דיגיטלית – יוכלו לשרת את האדם הפרטי, חברות ובתי עסק שונים. יגיעו בגדלים שונים, וברמות שונות של הגנה עפ"י הצורך; ישנן כספות שיספקו הגנה למשך כמה שעות, וכאלו שיהיו עמידות לאורך זמן רב יותר.

כספת נגד אש

כשאדם, חברה גדולה או בעל עסק מחליט שהגיע הזמן לאפשר לעצמו להעביר את היום בראש שקט ולרכוש כספת, ישאפו לרכישת כספת חסינת אש שמלבד היותה ממוגנת יותר לאש, תהיה גם חסינה מפני מפגעים נוספים כגון מים ולחות, וחזקה מפני פורצים וגנבים פוטנציאליים.

גם אם אלף כבאים לא יצליחו לכבות את השריפה, הכספת שלכם תשרוד אותה!

נעים מאוד, אנו בחברת עוז כספות בע"מ מייצרים ומשווקים כספות מכל הסוגים ואת המוצרים הנלווים להן. שנים רבות של ניסיון הפכו אותנו לכתובת הנכונה ביותר עבור בתי אב, בתי עסק וחברות גדולות המבקשות לוודא שהפריטים היקרים להן יישמרו במקום בטוח. לפני שתבחרו את הכספת המתאימה לכם, אנו נעניק לכם שירותי ייעוץ חינמיים להתאמת הכספת הנכונה לכם ביותר בהתאם לדרישותיכם. הכספות שלנו עומדות בכל התקנים והדרישות, ויבטיחו לכם ראש שקט לאורך זמן רב.

כספת חסינה מאש ומים

כספת חסינת אש שייכת לדור מתקדם של עולם הכספות. על אף שמה היא מגינה בנוסף גם מפני מים ולחות ועמידותה, אמינותה ואיכותה הם גדולים. לכל אחד מאתנו ישנם דברים עליהם הוא רוצה לשמור מכל משמר. בין אם זה משהו יקר מבחינה ערכית, מסווגת או יקר כמו כסף ותכשיטים יש לנו דברים שנרצה לדעת שהם בטוחים בכדי שנוכל ללכת לישון בראש שקט ולא לדאוג מפני גנבים, פורצים או חלילה נזקי מזג אוויר כמו שריפה או שיטפון. הכספות חסינות האש משמשות בכמה מגזרים ולכמה מטרות עליהם נפרט במאמר שלפניכם.

עבור מי נועדה כספת החסינה לאש?

מלבד רמת המיגון הגבוהה כספת החסינה לאש מומלצת לשימוש עלי ידי כל אדם אשר רוצה לצמצם את הסיכוי לנזק לרכוש המאופסן בהן. בין אם אלו מסמכים רגישים אשר יכולים להיפגם על ידי לחות, רטיבות או חום קיצוני, אנשים האוספים אומנות בכלל ויצירות ציור מפורסמות בפרט, וכמו כן אלו אשר צריכים לשמור בכספת תרופות מצילות חיים. כמו כן, בזרועות הביטחון השונות כמו הצבא והמשטרה הכספות חסינות האש משמשות לשמירה, אבטחה ומיגון כלי הנשק.

כמו כן יחד עם זאת יש לציין כי הכספות אינן חסינות לאש לאורך כל הזמן וזה תלוי באיכות הכספת. ישנן כספות אשר יחזיקו כמה שעות וישנן כאלו אשר יהיו חסינות זמן רב יותר, אך כך או כך אנו נעדיף כספת חסינת אש מאשר כספת רגילה על מנת לא לקחת סיכונים ולשמור על רמת מיגון גבוהה.

אש זה לא משחק ילדים

'עוז כספות', החברה המובילה בישראל בתחום ייצור הכספות, פיתוח והרכבות מיוחדות. משטרת ישראל וחברות הביטוח מכירות בחברה ובמוצריה כאמינים ובטוחים ביות בעלי תקנים בסטנדרט הגבוה ביותר. אנו מציעים עבודה מהירה ומקצועית עם כלי עבודה וכלים לקיבוע מהמקצועיים ביותר. כמו כן אנו מספקים שירות לגורמים ביטחוניים ורגישים ובעלי סיווג ביטחוני גבוה. אז אם אתם מחפשים כספת חסינת אש אתם יכולים להפסיק לחפש ולפנות אלינו בכל עת לקבל ייעוץ בחינם, גם בפגישה על כוס קפה וסימפתיה.

כספת חסינת אש להגנה מלאה

כל רכישה של כספת נעשית על מנת לשמור ולהגן על בעל הכספת. הכספת מכילה פרטים אישיים ומידע רב על הבעלים והקרובים לו. לכן הגנה מלאה גם בעת שריפה היא חיונית לכל בעלי כספות. אם אתם משקיעים משאבים רבים על מנת לאבטח את המסמכים והחפצים שלכם בתוך הכספת אז מומלץ לוודא כי היא תהיה עמידה לתנאי חום קיצוניים כמו בשריפה. כספות חסינות אשר מיוצרות ממתכות כבדות יכולות לשאת לאורך זמן את הטמפרטורה הגבוהה של שריפה – ועדיין לא יותכו לחלוטין. כל המעטה החיצוני של הכספת שומר בצורה מופלאה על תכולת הפנים ומאפשר לכם כבעלים לקבל את התכולה במלאה עם כיבוי השריפה. ההחלטה לרכוש כספת כזו תוכיח את עצמה ביום אסון כמושלמת וראויה לחלוטין.

מדוע כספת שחסינה לאש היא מוצר חובה?

אנשי עסקים רבים חוברים להשקיע בכספת החסינה לאש גם אם מדובר בהשקעה כלכלית גדולה יותר כדי למנוע פגיעה במסמכים יקרי ערך של החברה. לא אחת חברות מאחסנות בכספות מסמכים סודיים, הסכמי התקשרות וגם פטנטים שיכולים ליפול לידיים מתחרות ולפגוע בתוצרי החברה. שריפות הן אירועים בלתי ניתנים לחיזוי ולכן כאשר הן מתרחשות, חשוב לשמור על חיי האנשים קודם כל ורק עם כיבוי השריפה ניתן לעמוד את הנזק לעסק. כך שאם אין בחברה כספת חסינת אש, עד לתום הטיפול באירוע השריפה קשה יהיה לדעת מה מידת הנזקים שנגרמו.

בבתים פרטיים השימוש בכספות חסינות אש גם הוא מציל את בעלי הכספות. לרוב בבתים פרטיים משמשת הכספת ככלי אחסון לנשקים אישיים, חפצי יוקרה וגם מסמכי זיהוי. אם בעל הכספת לא נוקט במשנה זהירות הוא עלול למצוא את עצמו עמוד מול מצב בעייתי של אובדן חפצים ומסמכים אישיים חשובים מאוד.

כספת חסינת אש לבטחון והגנה גבוהה

בעולם הכספות יש מגוון עצום של מוצרים ודגמים שונים אשר מתאימים לכל שימוש וצורך. אולם מעל כולם ובהפרש ניכר עומדת הדרישה לכספת מחוסנת אש איתנה וקבועה בשוק הצרכנים. כספת כזו עונה על אחד הפחדים הגדולים ביותר שיש לכם אדם אשר מחזיק בחפצים אישיים יקרים – היתכנות אירוע שריפה וכיליון של תכולת הכספת. במקרים אלו קשה מאוד להגן על הכספת אם היא לא חסינת אש והסבירות שתכולת הכספת תיפגע היא גבוה. לכן הרכישה של כספת מסוג זה מבעוד מועד מגינה על בעל הכספת ומציעה בטחון גבוה באיכות ההגנה של הכספת. למידע נוסף, ניתן לפנות אל עוז כספות.

כספות חסינות אש

רוצים לאחסן את הרכוש והכסף שלכם בתוך כספת ולהיות בראש שקט? כספת חסינת אש באיכות הייצור הגבוהה ביותר של חברת עוז כספות זה בדיוק מה שאתם צריכים במקרה כזה. כאשר אתם בוחרים בהם אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם לא מתפשרים על האיכות.

אצל עוז כספות עושים כל מה שצריך על מנת להעניק את הפתרונות ההולמים ביותר לכל הלקוחות שלכם, כך שאם אתם מתכוונים להשקיע סכום כספי משמעותי ברכישה של כספת איכותית, יהיה כדאי לכם לעשות את זה אך ורק דרכם, שכן אין לנו ספק שזוהי תהיה האופציה הטובה ביותר שתוכלו לבחור בה.

כספת שמותאמת לצרכים שלכם

כאשר אתם באים לקנות כספת חדשה, אתם צריכים לבסס את הבחירה שלכם על הצרכים הספציפיים שלכם. כך שאם יש גודל ספציפי, חומר או עמידות שחשובה לכם, תצטרכו לברר מראש את כל הפרטים ולוודא שאתם עושים מה שצריך על מנת לבחור בדיוק את מה שאתם צריכים מצדכם.

נצלו את זמנכם על מנת לברר לעומק את האפשרויות העומדות בפניכם וללכת על האופציה הראויה ביותר. ניתן לומר בוודאות שאם רק תלכו על בטוח עם הדרך שבה אתם קונים את הכספת ותתייעצו עם הצוות המנוסה של עוז כספות, יהיה לכם ברור בדיוק במה יהיה כדאי לכם לבחור וזה בוודא ימשהו שיוכל לעזור לכם רבות.

שומרים על הרכוש עם כספת חסינת אש

אם אתם רוצים לישון כל לילה בראש שקט ולדעת שאתם עושים כל מה שצריך על מנת לשמור על הרכוש שלכם בצורה הבטוחה ביותר, אז דעו לכם שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל הצוות המקצועי של עוז כספות בעניין כבר בזמן הקרוב.

הצוות של עוז כספות יוכל להרחיב בפניכם על דגמי הכספות השונים ולעשות כל מה שנדרש על מנת שתוכלו לרכוש את הכספת המושלמת עבורכם בלב שלם. כך שאם באמת חשוב לכם לדעת שאתם בוחרים בטוב ביותר, כל מה שנותר לכם לעשות כעת זה לפנות אליהם ולהחליט בדיוק מה אתם רוצים לקנות בהתחשב בגובה התקציב שיש לכם.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל