לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

איך בוחרים כספות לשמור בהן חפצים יקרי ערך?

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים: אלו שמעדיפים לקחת איתם את הפריטים יקרי הערך שלהם מאשר להשאיר אותם לבד בבית, ואלו שבכלל לא מרגישים שיש להם סיבה לדאגה. לצערם, פריצות וגניבות הפכו נפוצות יותר, וכעת כספת לבית הינה חובה בכל בית. הרי בינינו, לכל אחד יש תכשיטים, מסמכים או דברים אחרים שהוא רואה בהם בעלי ערך רב יותר.

דגשים לרכישת כספת

  • תפעול מובן וברור – בכל זאת, אנחנו מדברים על כספת ביתית ולא על בנק בין לאומי. ועדיין, איש אינו יכול להתווכח עם חשיבותם של פריטים מסוימים לאדם הפרטי. כספת לבית חייבת להיות קלה ומובנת לתפעול לכל אדם החפץ בה.
  • הגודל לא קובע – מכיוון שמדובר בכספת ביתית, היא לא חייבת להיות גדולה מידי. אך מצד שני היא כן צריכה לאזן בין גודל המתאים לצרכים שלנו ולפריטים שלנו, ובין יכולת הגנה מקסימלית ועמידות בפני מפגעים פוטנציאליים.
  • נעילה נוחה – בפני הלקוחות עומדות שתי אופציות: נעילה ידנית בעזרת מפתח שכמו כל מפתח, עלול ללכת לאיבוד ולהשאיר אותנו חסרי אונים. או נעילה אלקטרונית בעזרת קוד סודי אותו קובע בעל הכספת בלבד.

כספת של עוז כספות בע"מ תוכלו להיות רגועים

אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים, הרי בביקור האחרון אצל החבר הכי טוב שלכם גיליתם שלאחרונה הוא רכש כספת ביתית חדשה. לא בכדי עניין הכספות הפץ לנפוץ – נעשינו קנאים לגבי הרכוש שלנו, וזאת בעקבות העובדה שפריצות וגניבות הן תכופות יותר כיום. עוז כספות בע"מ מייצרים ומשווקים כספות בפריסה כלל ארצית, מזמינים אתכם להצטרף לשורת הלקוחות המרוצים שכבר הבינו שאין כמו להעביר את הימים בראש שקט ורגוע, כשהדברים הכי חשובים נמצאים במקום הכי בטוח – בכספת

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל