לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

שירות לכספת 24/7 מהמומחים של עוז כספות

התמחות במתן שירות לכספות מתחילה בליווי לבחירת הכספת הנכונה, ממשיכה אל קביעת מיקום והתקנה ואינה מסתיימת בכך. שירות לכספת כולל ליווי לכל אורך הדרך תוך מתן שירותי תחזוקה, תיקון ופתירת בעיות. שירות מקיף לכנסת נדרש גם כאשר מדובר בכספת ביתית וגם כאשר מדובר בכספת לשימוש עסקי או מוסדי. רוצים לדעת איפה כדאי לכם לקבל שירות עבור הכספות שלכם? ההמלצה היא על חברת עוז כספות שמתמחה במתן שירות לכל סוגי הכספות. אם יש לכם תקלה במנעול או בדלת של הכספת – פנייה אל הצוות המקצועי של עוז כספות מבטיחה מענה סבלני, יסודי ומדויק. 

מה נכלל בקטגוריית שירות לכספת?

שירותים לכספות נועדו לתת מענה לכל בעיה, תקלה או שאלה שנוגעות לכספת שברשותכם. השירות מיועד גם לכספות ביתיות וגם לכספות שמותקנות בבתי עסק. אנשי המקצוע בוחנים את הכספת, מאבחנים את התקלה, מבצעים את התיקון במקום או במעבדה וממליצים לפי צורך על החלפת מנעול, שדרוג של מנגנוני הנעילה או החלפה של הכספת כולה. השירות כולל גם ליווי מקצועי לבחירה מדויקת של כספת. הובלה והתקנה במקרים של רכישת כספת חדשה נכללים גם כן בשירותים לכספת.

איך בוחרים כספת?

בהעדר יידע מקצועי כדאי יהיה להתייעץ עם מומחה לבחירת הכספת הנכונה. התייעצות עם איש מקצוע תסייע לכם להגדיר בצורה מדויקת את הצרכים והציפיות. אתם תהיו הרבה יותר רגועים בבחירה שלכם לאחר שאיש מקצוע בעל ניסיון יציג בפניכם כמה סוגים של כספות ויסביר אודות מנגנוני הנעילה. את בחירת הכספת יש לבצע תוך התייחסות לגודל השטח, התכולה, רמת האבטחה הנדרשת. נקודה חשובה נוספת בבחירת כספת היא הובלה עד בית הלקוח בתוספת התקנה. כספות כבדות דורשות הובלה מקצועית, לא ניתן יהיה להוביל אותן באמצעות רכב פרטי.

איפה אפשר לקבל שירות לכספות?

הכספת מכילה את הרכוש היקר שלכם, לא תרצו למהר לפנות אל בעל מקצוע לא מוכר ולחשוף בפניו את העובדה שהכספת שלכם תקולה. חברת עוז כספות מציעה שירות לכספות ברמה גבוהה של מקצועיות, אמינות ודיוק, צרו קשר להזמנת שירותי פריצה, תיקונים, החלפת כספת, התקנה של כספת חדשה.

 

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל