לתמיכה ולעזרה: 09-7920439

כל מה שרציתם לדעת על כספת ולא היה לכם את מי לשאול

 לא מעט אנשים מכירים את המושג הנקרא כספת , גם אם אין לכם בביתכם, בטח ראיתם לא פעם בסרטים סוגי כספות שונים, שבדרך מנסים לפרוץ בדרכים מתוחכמות. המציאות עולה על כל דמיון, אלא שהדמיון הפעם הוא בדיוק מהכיוון ההפוך. זה אומר שכיום קיימות סוגי הכספת המיועדים למטרות רבות ושונות. ומה עוד שכיום ניתן להזמין בייצור כל אחת שתרצו בשביל המטרה והצרכים שלכם. בין אם תרצו לשמור על ספרי תורה ותשמישי קדושה מפני מזיקים ושמירה מאיתני הטבע, תוכלו למצוא העשויה מדרגות בטיחות משתנות. אז איך בוחרים כספת נכונה שתתאים בדיוק לצרכים המדויקים שלכם? המשיכו לקרוא כאן את המאמר.

בחירת כספת נכונה

אז מה זה בעצם כספת, למי היא מיועדת ומה תפקידה? כספת היא כלי קיבול המאפשר לשמור בתוכו חפצים יקרי ערך בצורה מאובטחת כשגוף ודלת ספת עשויים ממתכת יצוקה . כאשר עיקר העניין של כספת מעבר להיותה כלי כיבול המאפשר שמירת מאובטחת של חפצים יקרים לבעליהם, היא סובבת סביב מנעול הכספת המשמש גם הוא מנגון אבטחה בפני עצמו.  ומה עוד חשוב לדעת על יכולותיה, הינה עוד כמה נקודות חשובות :

  • ישנם כמה סוגים של כספת, כאשר ניתן למצוא ביניהן פנימית וחיצונית. זה אומר שעם כספת פנימית, למעשה חוצבים בתוך הקיר גומחה המתאימה בדיוק למידות אותה תרצו להתקין בבית המגורים שלכם או בבית העסק, מה שהופך אותן לנייחות ומקובעות בתוך הקיר, שעשוי מבטון יצוק. לעומת זאת ישנה גם זוג הנקראת חיצונית, והיא איננה מקובעת בתוך קיר, ולכן ניתן להזיזה ממקום למקום . מה שבטוח הוא שלמרות שניתן להזיז את הכספת, קשה מאד לפרוץ לכספת שכזו מפני שהיא יכולה להיות מאובטחת בדרגת בטיחות גבוה ביותר בפתיחה
  • ישנן כאמור סוגים שונים של כספות, אך כפי שציינו גם כן במאמר זה קודם לכן, עיקר הכספת נמצא בסגירה ובפתיחה, כאשר ישנן מספר סוגים של נעילות לדרגות אבטחה טובות. מנעולים של אנלוגיים העשויים מפתיחת צילינדר, או מנעולים חשמליים או דיגיטליים, ואף מנעולים ביומטריים, כאשר מדובר כאן על שיא הטכנולוגיה החדשה בדבר מנעול מאובטח ביותר
  • אם אתם לא מעוניינים להוציא כסף רב על קניית כספת חדישה, אתם יכולים לעשות זאת על ידי קניית של משומשת שתעלה לכם פחות הרבה יותר מכספת חדשה, כך שתמיד ניתן גם לשדרג.

סיכום דבר

אם אתם מעוניינים לדעת כספת מהי, תגלו שכספת הינה כלי קיבול מאובטח לשמירת חפצים יקרי ערך החשובים לכם לשמירה מכל משמר, בין אם מפני מזיקים ופריצות , והן אם מפני איתני הטבע כמו שריפות ועוד. אתם יכולים למצוא כספת יעילה ואיכותית גם אם היא משומשת, עדיין היא תעשה לכם את עבודה השמירה והאבטחה בצורה טובה, משום שהיא מחויבת לעמוד בתקנים. מעוניינים לדעת פרטים נוספים עליה ואיך ניתן להתאים כספת לצרכים שלכם? אתם מוזמנים יצור קשר עם חברת עוז כספות במספר-09-7920439 ולקבל את המידע החשוב לכם על רכישת כספת טובה ואיכותית מחברה מקצועית ואמינה שעובדת עם השמות הגדולים כמו הבורסה לניירות ערך, רכבת ישראל, בנק אוצר החייל ועוד.

צור קשר

סגירה

למידע והתייעצות

מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל ישראל קידום אתרים בגוגל ישראל